پیمان اکبری: بازی انفرادی را دوست ندارم، برای جبران در بازی بعد حضور پیدا خواهیم کرد

به گزارش شاتر عکاسی، پیمان اکبری پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل فولاد سیرجان گفت: می توانستیم با حساب تر بازی کنیم و تفکرانه بازی را جلو ببریم.

پیمان اکبری: بازی انفرادی را دوست ندارم، برای جبران در بازی بعد حضور پیدا خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان که پیروز شده بودند حریفان خود را شکست دهند و در فینال لیگ برتر والیبال حضور پیدا کنند، در دومین بازی خود از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.

در این رقابت فولاد سیرجان پیروز شد در یک بازی قاطعانه با نتیجه 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی برسد.

پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از این شکست گفت: از مسعود غلامی 4 یا 5 پوئن استفاده کردیم اما شرایط این بازیکن خوب نبود. تیم سیرجان امروز از تمامی موقعیت های خود استفاده کرد. باید گفت که ما از موقعیت های خود خوب استفاده نکردیم چرا که در مقاطعی از بازی چند پوئن از حریف پیش بودیم.

او ادامه داد: بازی انفرادی شده بود که من به هیچ عنوان این نوع بازی را دوست ندارم و اگر به این مرحله رسیدیم به دلیل کار تیمی بوده و تیم من روی یک نفر نمی چرخرد. اگر بازیکنان من می خواهند نتیجه را جبران کنند باید در بازی بعد تفکر تیمی داشته باشند. باخت و برد و حتی قهرمانی به اسم همه بوده و باید گفت که امروز انسجام تیمی نداشتیم.

اکبری گفت: برخی ها فکر کردند که با شادی بعد از پیروزی در بازی اول کار تمام شده است. می توانستیم کمی با حساب تر بازی کنیم و تفکرانه بازی را جلو ببریم اما باید بگویم تازه با تیم فولاد سیرجان برابر شدیم و هیچ اتفاقی نیفتاده است و برای جبران در بازی بعد حضور پیدا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1559

به "پیمان اکبری: بازی انفرادی را دوست ندارم، برای جبران در بازی بعد حضور پیدا خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان اکبری: بازی انفرادی را دوست ندارم، برای جبران در بازی بعد حضور پیدا خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید