مدیری که باشگا&zwnjه&zwnjهای ایرانی را اروپایی می&zwnjکند!

به گزارش شاتر عکاسی، محمدسعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل تراکتور در دربی تبریز گفت: قبل از همه چیز باید بگویم که آقای بیاتلو زحمات زیادی برای تیم کشید. خیلی سخت است که تیمی با بازیکنان جدید با بودجه تعریف شده بسازید، بر همین اساس جا دارد از زحمات آقای بیاتلو قدردانی کنیم.

مدیری که باشگا&zwnjه&zwnjهای ایرانی را اروپایی می&zwnjکند!

با ما سفر کنید و با قیمت تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه بودم، قصد من هم قطع همکاری بعد از آقای بیاتلو بود اما باشگاه خواست که برگردم و امروز در خدمت باشگاه هستم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: ما با تیمی بازی داریم که نامش تراکتور است و همه می دانند این تیم با تماشاگر و تاریخی که دارد، چه تیم بزرگی است.

اخباری با اشاره به شرایط باشگاه تراکتور گفت: اتفاق ویژه ای که برای تراکتور افتاد، این بود که در استان آذربایجان، شخصی مثل آقای زنوزی در این شرایط مالی می آید و به این صورت از جیبش هزینه می نماید. قبل از آذربایجان شرقی در 7 استان به عنوان مربی کار نموده ام، اگر در هر استان یک نفر مثل آقای زنوزی بود که این گونه دلسوزانه و با جان ودل کار نمایند، شرایط ما به سمت باشگاه داری در اروپا می رفت.

وی ادامه داد: در درجه اول به خاطر مناعت طبعی که باعث می گردد تیمشان را با جان و دل نمایند و سه کاپیتان تیم ملی را به این تیم رساندند، به آقای زنوزی تبریک می گویم. بازیکنان بزرگی برای این تیم به خدمت دریافتد، تراکتور پر از ستاره است و همواره اسم تراکتور مؤید این است که یک بازی سخت دارید.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به حضور مسعود شجاعی در رأس کادر فنی تراکتور گفت: مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ما است و امیدوارم باز هم آقای اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کند چون زحمات او برای فوتبال ایران بی نظیر بوده، کسی که در 3 دوره جام جهانی حضور داشته است. اصلاً در فوتبال کسی را نداریم که در کارنامه خود 3 دوره حضور در جام جهانی داشته باشد. با توجه به تیم هایی که مسعود حضور داشته، این قدر تجربه و پختگی کسب نموده که در این مقطع به درد تیم ما بخورد.

اخباری اضافه نمود: از طرفی اگر شجاعی به عنوان مربی در تیم باشد، با توجه به تجربه ای که در بزرگترین تیم های جهان و بالاترین سطح جهان کسب نموده، فکر می کنم تقابل بسیار سختی با تراکتور خواهیم داشت. امیدوارم با توجه به دو جلسه تمرینی که با بازیکنان خودمان داشته و صحبت هایی که کردیم، یک بازی خوب از دو تیم ببینیم.

وی در خصوص برنامه تیمش برای بازی با تراکتور گفت: ماشین سازی هم قدمت خودش را دارد و در تیم داری قدیمی تر از تراکتور است. بسیار طرفداران متعصبی از ماشین سازی دیده ام.آن ها هم سطح توقع معقولی دارند و می دانند که با توجه به هجمه ای که روی تیم است، می خواهیم هوشمندانه بازی کنیم. قطعاً همه تیم هایی که در شرایط بازی قرار می گیرند، برای بردن می آیند. ما هم با توجه شرایطی که داریم، هدف، نیت و برنامه های تمرینی مان برای اساس نتیجه دریافت است. باعث افتخار من است که با هر سمتی در ماشین سازی به عنوان یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبالمان حضور داشته و مشغول به کار هستم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص اینکه برای نخستین بار راهنمایی تیم لیگ فزونی را عهده دار شده است، گفت: من 12 سال است که در 8 استان مشغول به کار هستم و در استان خوزستان بیشترین سال را با قهرمانی استقلال خوزستان و دو سال در فولاد حضورداشته ام. به عنوان سرمربی در لیگ های پایین تر حضور داشته ام. در لیگ برتر برای نخستین بار است که مسئولیت فنی یک تیم به من سپرده شده است.

اخباری اضافه نمود: حس خوب این موضوع از این جهت است که در تیمی مانند ماشین سازی، تیمی که بسیار با ریشه است حضور دارم. شرایط الان در جدول مساعد نیست. برای ما آغاز لیگ از فردا است. می خواهیم اتفاقات گذشته را کنار بگذاریم و آغاز کنیم به پیشرفت. بازیکنان ما هم میل به پیشرفت دارند و تمام کوشش ما این است که بتوانیم با یک حس خوب در هر بازی به میدان برویم.

وی در خصوص شرایط مصدومان و محرومان تیمش برای ملاقات با تراکتور گفت: مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم. همه بازیکنان آماده بازی هستند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به جای خالی تماشاگران در استادیوم ها گفت: خیلی دوست داشتیم طرفداران دو تیم در استادیوم حضور داشته باشند. کاش این ویروس زودتر سایه اش را از سر همه ما کم کند و دوباره شاهد طرفداران پرشور به خصوص تراکتور به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا و شاید جهان، در استادیوم باشیم.

اخباری اضافه نمود: دلیل اینکه یک مقدار کیفیت بازی ها پائین آمده، نبود تماشاگران است. در آخر از همه کسانی که فوتبال آذربایجان را به سمت حرفه ای شدن پیش بردند، تشکر می کنم.

وی در انتها گفت: فکر می کنم الان فوتبال آذربایجان از همه استان ها حرفه ای تر است چون به مبنای استاندارد اروپایی نزدیک شده و تیم داری به صورت خصوصی است. باید قدردان زحمات آقای زنوزی در فوتبال ایران باشیم. امیدوارم روزی برسد که در همه استان ها نفراتی مثل او حضور داشته باشد تا فوتبالی خصوصی دیده و از فوتبال داری به صورت دولتی خارج شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1385

به "مدیری که باشگا&zwnjه&zwnjهای ایرانی را اروپایی می&zwnjکند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیری که باشگا&zwnjه&zwnjهای ایرانی را اروپایی می&zwnjکند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید