هندبال رشته ای پرطرفدار در ایران است

به گزارش شاتر عکاسی، میردامادی گفت: برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان و جوانان کشور پشتوانه قوی برای تیم ملی بزرگسالان است.

هندبال رشته ای پرطرفدار در ایران است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، مجتبی میردامادی سرمربی تیم هندبال نوجوانان ذوب آهن اصفهان در مورد برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان پسر کشور گفت: با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم است، این مسابقات یک شروع بسیار خوب برای هندبال در رده های پایه بود، هم مسابقات منطقه جنوب و هم شمال با تعدد شرکت نمایندگان برگزار گردید و بازیکنان بسیار خوب کار کردند، امیدوارم بتوانیم باز هم شاهد رونق رشته هندبال باشیم.

وی ادامه داد: نبودن تمرینات و مسابقات ظرف این دو سال، حضور در این رقابت ها برای مربیان و بازیکنان، انگیزه برای شروع مجدد بود، مسئولان و مربیان در کوشش بودند تا هر طور شده در این مسابقات شرکت نمایند. برای ادامه مجدد مسابقات، تمرینات و شناسایی بازیکنان، امیدوارم بتوانیم این زمینه را در آینده فراهم کنیم.

میردامادی با بیان اینکه هندبال نسبت به رشته والیبال و بسکتبال، ظرفیت رسانه ای و شرایط جهانی را ندارد، اضافه نمود: اما در ایران می توان گفت یکی از رشته هایی است که هم پتانسیل و علاقه مند دارد و هم شرایط و توانایی ورزشکاران در این رشته درخور است و می توانند آینده خوبی داشته باشند.

میردامادی در سرانجام گفت: برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان و جوانان کشور، پشتوانه قوی برای تیم ملی بزرگسالان است تا دست این تیم در سال های آینده از بازیکن خالی نماند.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1867

به "هندبال رشته ای پرطرفدار در ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال رشته ای پرطرفدار در ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید