پاشازاده: در مسابقات از پیش بازنده هستیم، امروز همه چیز بد بود

به گزارش شاتر عکاسی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: متأسفانه با شرایطی که برای تیم به وجود آمده در مسابقات از پیش بازنده هستیم.

پاشازاده: در مسابقات از پیش بازنده هستیم، امروز همه چیز بد بود

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی پاشازاده در نشست خبری بعد از شکست 2 بر صفر تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی اصلاً به من نچسبید. با اشتباهات فردی زیادی که بازیکنانم مخصوصاً در خط دفاع داشتند و با گل زودهنگامی که فکر می کنم در ثانیه 30 خوردیم و گل دوم حریف از روی ضربه ایستگاهی، شیرازه تیم از هم پاشیده شد. متأسفانه با شرایطی که برای تیم به وجود آمده است در مسابقات از پیش بازنده هستیم.

وی اضافه نمود: بازیکنان هر روز به تمرینات می آیند اما نمی خواهند در تیم بمانند. چاره ای نداریم و امروز باز هم تعداد بازیکنانم با وجود حضور 5 بازیکن امید به حدنصاب نرسید. بازیکنان تعویضی همه از بازیکنان امید ما بودند و با دست خالی به مسابقات می آییم و مقابل حریفی به میدان رفتیم که دستش بازتر است و بازیکنانی خریداری نموده که ما خواب آنها را هم نمی توانیم ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ادامه داد: مسائل مان خیلی زیاد است و امروز عدم تمرکز تیم داوری هم روی بازی صد درصد تأثیر گذاشت. زمانی که یاری داور چهارم معین می کنید یعنی باید به داور یاری کند در حالی که داور 2 بار در حالی که تیم حریف خطا نموده بود خطای تیم ما را اعلام نموده است. داور به راحتی بازی را خواباند و اصلاً به دروازه بان حریف تذکر نمی داد. امروز همه چیز بد بود و 2 گلی که دریافت کردیم به دلیل اشتباهات فردی ما بود.

پاشازاده درباره اینکه لیست تیمش تا پیش از شروع بازی هم هنوز تکمیل نشده بود، گفت: متأسفانه خودمان هم نمی دانیم باید چه کنیم. مسائل تیم خیلی زیاد است و تیم مدیریتی بسیار کوشش می نمایند تا حداقل کارت بازی بازیکنان برسد. در این شرایط تمرکزی برای بازیکن نمی ماند. هفته گذشته بازیکنی نزد من آمده و گفته می خواهم بروم. این بازیکن تمرین هم ننموده و زمان هم نداشتیم و بازیکنان از نظر بدنی عقب هستند. برای بازی با ذوب آهن به تهران آمدیم و از تهران تا اصفهان با اتوبوس آمده ایم و تمام این مسائل کار ما را سخت می نماید. این دیگر فوتبال حرفه ای نیست و فکر می کنم در لیگ دسته دوم هم تیم ها با هواپیما مسافرت می نمایند.

وی توضیح داد: این مسائل وجود دارد اما متأسفانه هیچ کس به داد این تیم قدیمی که بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی نموده است نمی رسد. هفته گذشته جوری درباره تیم شهرخودرو صحبت کردند که دلم سوخت در حالی که این تیم به اندازه ماشین سازی قدمت ندارد. هیچ کس نمی گوید ما با شش، هفت بازیکن امید بازی می کنیم و تازه به 2 بازیکن امیدمان هم به دلیل بعضی مسائل اجازه بازی ندادند. با دست خالی و بازیکنان جوان باخته ایم، باخت هم برای من است اما باید حداقل ها را داشته باشیم تا لیست مان تکمیل گردد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ادامه داد: امروز داور به جز اشتباهات زیاد خود، هنگام تعویض ما در ابتدای نیمه دوم هم اشتباه کرد. برگه تعویض را تحویل داده بودیم و بازیکن هم به زمین فرستاده شد اما در ادامه معین شد 12 بازیکن در زمین هستند و خودم خواستم بازی را نگه دارند. همین مسائل باعث عدم تمرکز تیم می گردد. گل دوم حریف روی ضربه آزاد به دست آمد در حالی که اصلاً این خطا را قبول ندارم و حتی اگر کارشناس بگوید بازیکنم خطا نموده قبول نمی کنم. بازیکن ما تکل نزد و فقط پای خود را دراز کرد، توپ ماند و بازیکن حریف هم رفت اما داور خطا گرفت و همین ضربه آزاد تبدیل به گل دوم حریف شد.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1529

به "پاشازاده: در مسابقات از پیش بازنده هستیم، امروز همه چیز بد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: در مسابقات از پیش بازنده هستیم، امروز همه چیز بد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید