حال تنیس خوب نیست!

به گزارش شاتر عکاسی، تنیس ایران سال های خوبی را تجربه نکرده و اگر تصمیم صحیحی درباره این رشته گرفته نشود، آینده روشنی نخواهد داشت.

حال تنیس خوب نیست!

به گزارش خبرنگاران، تنیس ایران روزهای خوبی را سپری نمی نماید و مدت هاست که خبرهای خوبی پیرامون این رشته نمی شنویم. رشته ای که در جهان علاقه مندان بسیار زیادی دارد، در ایران برای چند ماه بلاتکلیف بود و حتی رئیس خود را نیز نمی شناخت. واقعاً چه بر سر تنیس ایران در یک دهه گذشته آمده است؟

تنیس ایران احتیاج به یک آنالیز جدی است. با نگاهی به اتفاقات اخیر متوجه می شویم بقا در ارکان مختلف جامعه تنیس به اندازه ای پراهمیت شده که بعضی افراد با همه توان به آن ارکان می چسبند و اگر هم شرایط مهیا نباشد، دست به روش های دیگری از جمله تخریب و ... می زنند.

عدم حفظ باشگاه تنیس استقلال توسط فدراسیون هم نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد. مجید شایسته رئیس پیشین فدراسیون به صراحت اعلام نموده بود مخالف حضور این فدراسیون در مزایده است و بدین ترتیب راه را برای حضور بخش خصوصی باز شد.

نامنی، سرپرست جدید فدراسیون هم تازه وارد این فدراسیون شده و هنوز این فرصت را پیدا ننموده تا همه افراد مرتبط با این رشته را ملاقات کند و با امور و شرایط آشنا گردد. وی در همین ابتدای کارش با چالشی به نام لغو مجامع انتخاباتی استان ها روبرو شده و فعلاً همه تمرکزش روی این موضوع است.

در این میان انتخابات فدراسیون جهانی تنیس هم در پیش است و همان بخش خصوصی که در مزایده باشگاه استقلال پیروز شده، به عنوان نماینده ایران در این مجمع جهانی حضور خواهد داشت.

آیا حال فدراسیون تنیس در شرایط کنونی خوب است؟ اگر اینگونه است پس چرا دبیر فدراسیون کناره گیری می نماید و چه کسی از این وضعیت مسرور می گردد؟ آیا وزارت ورزش کارشناسی دقیق و صحیح درخصوص این رشته انجام می دهد یا هنوز رشته هایی همچون فوتبال، والیبال، کشتی و ... فرصت و وقت کافی را از تنیس در نهاد اول ورزش کشور خواهند گرفت؟ اینها سوالاتی است که پاسخگویی مسئولان به آنها می تواند گره های زیادی از تنیس ایران را باز کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 371

به "حال تنیس خوب نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال تنیس خوب نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید