زمین های چمن ورزشگاه فولاد خوزستان بهسازی شد

به گزارش شاتر عکاسی، زمین های چمن باشگاه فولادخوزستان در مدت تعطیلی لیگ برتر توسط عوامل اجرایی بهبود و آماده بهره برداری شد.

زمین های چمن ورزشگاه فولاد خوزستان بهسازی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات لیگ های مختلف و تمرینات تیم ها شده است. باشگاه فولادخوزستان با توجه به این تعطیلی و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، اقدامات مختلفی برای آماده سازی زمین های چمن در دستور کار قرار داده است تا در صورت بازگشایی احتمالی تمرینات و مسابقات، زمین های آماده و مطلوب جهت انجام تمرینات و میزبانی مسابقات در اختیار تیم های مختلف باشگاه قرار بدهد.

رضا ارزانی پور مدیر ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان که مسئولیت حفظ و نگه داری دیگر زمین های تمرین تیم های مختلف را بر عهده دارد، در مورد فعالیت های اخیر باشگاه در این خصوص اظهار کرد: بعد از تعطیلات نوروز و از اواسط فروردین ماه با توجه به تعطیلی لیگ برتر و توقف تمرینات تیم به دلیل شرایط اضطراری به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیات بهبود و ترمیم زمین شماره 2 باشگاه که تمرینات تیم بزرگسالان در آن برگزار می شود را آغاز کردیم تا در اواسط اردیبهشت این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری شود.

وی در مورد عملیات صورت گرفته بر روی چمن ورزشگاه شهدای فولاد بیان کرد: عملیات های روزانه شامل آبیاری، کوددهی و سربرداری طبق روال و به صورت روتین در حال انجام است و همچنین عملیات های تخصصی با تجهیزات استاندارد برای بهبود و بازپروری چمن نیز در دستور کار قرار گرفت. این عملیات ها شامل دتچینگ، هوادهی، تاپ درسینیگ و لولینگ هستند که جهت ارتقای کیفی و ظاهری زمین چمن تمرین از نظر بهبود تراکم، توسعه ریشه، رنگ و همچنین یکسان سازی بستر انجام می شوند.

مدیر ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان افزود: با توجه به اقدامات خوبی که در این مدت بر روی زمین اصلی ورزشگاه شهدای فولاد انجام گرفته است، این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری و میزبانی در مسابقات لیگ برتر خواهد بود. همچنین کار بروی زمین های دیگر باشگاه طبق برنامه در حال انجام است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 996

به "زمین های چمن ورزشگاه فولاد خوزستان بهسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین های چمن ورزشگاه فولاد خوزستان بهسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید