وزیر کشور: آذربایجان باید در نقطه اوج خود در همه مولفه ها بنشیند

به گزارش شاتر عکاسی، وزیر کشور گفت: آذربایجان باید در نقطه اوج خود در همه مولفه ها بنشیند و در این ارتباط باید حرکت پرشتابی آغاز گردد تا این استان در همه شاخص ها اگر اول کشور نیست، دوم باشد و از سوم عقب تر نماند.

وزیر کشور: آذربایجان باید در نقطه اوج خود در همه مولفه ها بنشیند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، احمد وحیدی امشب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: همه مسوولان و بزرگوارنی که در جلسه حضور دارند باید کوشش نمایند آذربایجان شرقی را به نقطه آرمانی خود نزدیک نمایند.

وی اضافه کرد: آذربایجان باید آرمان همه کشور های منطقه باشد و هرکسی آذربایجان را می بینند احساس کند اینجا محور صادرات، اقتصاد و فرهنگ است.

وحیدی ابراز داشت: آذربایجان باید در نقطه اوج خود در همه مولفه ها بنشیند و در این ارتباط باید حرکت پرشتابی آغاز گردد تا این استان در همه شاخص ها اگر اول کشور نیست دوم باشد و از سوم عقب تر نماند.

وزیر کشور گفت: آذربایجان استانی پرکوشش در زمینه صنعت، کشاورزی، خدمات و تجارت است که باید با فکر، خلاقیت و ابتکار و بدون وابستگی به مرکز اهداف توسعه ای خود را پیش برد ما نیز هر اختیاری خواستید تفویض می کنیم تا هر کس صنعتی و هنری دارد ابتدا به آذربایجان بیاید.

در جلسه سند مطالعات آمایش سرزمین استان در 28 جلد به وسیله محمد فرشکاران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تقدیم وزیر کشور شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2103

به "وزیر کشور: آذربایجان باید در نقطه اوج خود در همه مولفه ها بنشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: آذربایجان باید در نقطه اوج خود در همه مولفه ها بنشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید