قربان زاده: شنبه، قیمت سهام سرخابی ها معین می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، قرار بر این است تا هیات واگذاری برای روز شنبه بعدازظهر تشکیل جلسه دهد، قیمت سهام سرخابی ها در آنجا تصویب و در نهایت اعلام خواهد شد.

قربان زاده: شنبه، قیمت سهام سرخابی ها معین می گردد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، حسین قربان زاده به آخرین جزییات معین قیمت سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره نمود و گفت: امروز جلسات درون سازمانی برگزار گردیده است، اما قیمت نهایی باید در هیات واگذاری مصوب گردد.

وی گفت: برای روز شنبه قیمت نهایی در جلسه هیات واگذاری مصوب می گردد و در آن موقع می توان نرخ آن ها را به طور دقیق اطلاع رسانی کرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اکنون قیمت سهام سرخابی ها تعیین شده است یا خیر، اعلام نمود: براساس صحبت های اجرا شده که اعلام شده بود قیمت سهام سرخابی ها در هفته جاری تعیین می گردد، اکنون قیمت آن ها معین شده، اما به علت عدم تصویب آن در هیات واگذاری نمی توان آن را بیان کرد.

لازم به ذکر است، در 2 روز گذشته حسین قربان زاده، رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه ارزش گذاری سهام سرخابی ها طی امروز یا فردا نهایی می گردد، اعلام نموده بود: تا انتها بهمن ماه درج نماد 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می گردد و در همان زمان یا هفته نخست اسفند ماه سهام آن ها در اختیار سهامداران قرار می گیرد.

وی به جلسات اخیر برگزار گردیده برای عرضه سهام سرخابی ها در بازار سرمایه اشاره نمود و اضافه کرد: در 2 شب گذشته جلسه ای را با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل 2 باشگاه برگزار کردیم و گزارشی از فرآیند جلسات 2 ماهه ای که به صورت مستمر برای واگذاری ها برگزار گردید، ارائه شد.

قربان زاده گفت: در این جلسات، مقدمه ای از اقدامات را به منظور ایجاد شفافیت برای واگذاری این باشگاه ها پیگیری کردیم و جزییات آن در اختیار وزیر اقتصاد نهاده شد.

به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، واگذاری سهام سرخابی ها با بعضی از موانع، مسائل اقتصادی و اقتصادیاتی روبرو است که در آن جلسه مطرح شد و وزیر اقتصاد دستور برطرف آن ها را ابلاغ کرد.

وی گفت: بعلاوه جلسه ای هم با محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهوری و مدیران عامل 2 باشگاه برگزار گردید، در آن جلسه هم معضلات مربوط به واگذاری این باشگاه ها مورد بحث نهاده شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی بیان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده، اکنون به جز فدراسیون فوتبال که تا به امروز در این موضوع مهم و حساس با ما هماهنگ نشده است، باقی مجموعه و دستگاه ها همکاری لازم را در این زمینه با سازمان خصوصی سازی داشته اند.

وی اضافه کرد: از 2 ماه گذشته، جلسات ستاد هماهنگی آماده سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس به صورت پیوسته و هر هفته سه جلسه در سازمان خصوصی سازی با حضور نمایندگانی از سازمان بورس، فرابورس، مسوولان 2 باشگاه، وزارت ورزش و مشاوران سرمایه گذاری برگزار گردیده است.

قربان زاده گفت: قرار است تا انتهای بهمن ماه، نماد این 2 باشگاه نیز در بازار پایه فرابورس درج گردد و مردم در قالب مشارکت در افزایش سرمایه سهام این باشگاه ها، مالک 10 درصد سهام این باشگاه ها باشند و به تدریج در 6 ماه آینده بلوک های مدیریتی آن ها نیز واگذار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2031

به "قربان زاده: شنبه، قیمت سهام سرخابی ها معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربان زاده: شنبه، قیمت سهام سرخابی ها معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید