پول خرید استقلال را کنار گذاشته ام؛ پول دزدی هم نیست، فقط یک شرط دارم

به گزارش شاتر عکاسی، پسر ناصر حجازی گفت: من شناختی از وزیر ورزش ندارم، مسئله ای هم با مسئولان این وزارتخانه نداشته و ندارم اما خروجی تصمیمات آنها به قدری به باشگاه استقلال صدمه زده است که مرا هم بدبین نموده است.

پول خرید استقلال را کنار گذاشته ام؛ پول دزدی هم نیست، فقط یک شرط دارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آتیلا حجازی در گفت وگو با خبرورزشی گفت: فقط استقلال زیر نظر دولت اداره نمی گردد که بگویم اوضاع همین است. چرا دیگر تیم تحت مالکیت دولت مشکل زمین تمرین، درگیری اعضای هیات مدیره، درگیری مدیرعامل و سرمربی و ... ندارد.

تک پسر اسطوره آبی در مورد اینکه آیا همچنان خریدار سهام باشگاه استقلال است و چنین مبلغی را از چه منبعی تامین می نماید گفت: بله روی حرفم هستم ولی شرط هم داریم. املاک باشگاه استقلال را برگردانند. مال و اموال غیرمنقول استقلال باید مسترد گردد که زمین تنیس استقلال در میرداماد مثال یکی از آنهاست.

وی اضافه نمود: درباره بودجه خرید باشگاه استقلال هم شفاف عرض کنم پول کنار گذاشته شده دزدی نیست.

آتیلا با اشاره به مصاحبه بعضی پیشکسوتان در همین زمینه گفت: متاسفانه میان پیشکسوتان همبستگی وجود نداشته و ندارد. جای اینکه خشنود شوند و بگویند از اینکه سهام استقلال را حجازی بخرد حمایت می کنیم طعنه زده و گفتند فلانی نمی تواند البسه استقلال را هم بخرد.

حجازی در ادامه گفت: یک موضوعی را می خواهم برای اولین و آخرین بار مطرح کنم متاسفانه فضای مجازی حساب و کتاب ندارد و به صورت رسمی باید اعلام کنم آقای حسین هدایتی تحت هیچ شرایطی هزینه ای بابت درمان و بیمارستان پدر من هزینه نکرده است.

وی اضافه نمود: پدر من هر 21 روز یکبار برای شیمی درمانی در بیمارستان بستری می شد که مدیریت بیمارستان اسم کرد هزینه مربوطه از منبعی که نمی خواهد نامش مطرح گردد پرداخت شده است. با پیگیری متوجه شدیم این هزینه ها را آقای زنوزی مالک آن دوران باشگاه توسعه فولاد تبریز پرداخته و همچنان هم علاقه ندارد این مسله اسم گردد. ایشان با پدر من دوستی داشت و در مقطعی ناصر حجازی با این باشگاه همکاری می کرد و یک موضوع بین دو همکار و دو دوست بوده است.

آتیلا حجازی تاکید نمود: خوشبختانه آقای هدایتی و آقای زنوزی هستند و خودشان می توانند درباره این مسایل صحبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1756

به "پول خرید استقلال را کنار گذاشته ام؛ پول دزدی هم نیست، فقط یک شرط دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول خرید استقلال را کنار گذاشته ام؛ پول دزدی هم نیست، فقط یک شرط دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید