دولت جدید عراق به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش شاتر عکاسی، نخست وزیر عراق شامگاه پنجشنبه در جلسه ای با حضور نخست وزیر پیشبرد امور، به طور رسمی فعالیت خود آغاز کرد و گفت که از دستاوردهای تحقق یافته حفاظت خواهیم کرد.

دولت جدید عراق به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید عراق در مراسم آغاز به کار رسمی که با حضور عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشبرد امور دولت عراق برگزار شد گفت که ما قسم خوردیم که از این دولت حمایت کرده و اطمینان را برای شهروندان فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، نخست وزیر جدید عراق در ادامه گفت: دولت در راستای فراهم کردن راه های زندگی شایسته برای شهروندان عمل خواهد کرد.

وی با تاکید بر تلاش دولت برای حفاظت از دستاوردهای تحقق یافته گفت که به حمایت از دولت و همکاری برای مقابله با چالش های امنیتی، اقتصادی که با آن روبرو هستیم تاکید داریم.

جلسه مجلس عراق برای بررسی کابینه پیشنهادی مصطفی الکاظمی در نخستین ساعت بامداد روز پنجشنبه به وقت عراق برگزار شد و انتها کابینه الکاظمی رأی اعتماد گرفت.

رئیس جمهور عراق 21 فروردین بعد از ناکامی و انصراف عدنان الزُرفی، نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه که از ائتلاف العبادی بود، مصطفی الکاظمی، رئیس سرویس اطلاعات را مأمور تشکیل کابینه کرده بود.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1029

به "دولت جدید عراق به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت جدید عراق به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید