تعطیلی مسابقات به منزله تعطیلی برنامه ریزی ورزش نیست ، امکان برگزاری مسابقات ورزشی تا انتها اردیبهشت وجود ندارد

به گزارش شاتر عکاسی، وزیر ورزش و جوانان گفت : تعطیلی مسابقات در رشته های مختلف به منزله تعطیلی برنامه ریزی ورزشی نیست و فعالیت های اداری ، فنی و برنامه ریزی فدراسیون ها با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت .

تعطیلی مسابقات به منزله تعطیلی برنامه ریزی ورزش نیست ، امکان برگزاری مسابقات ورزشی تا انتها اردیبهشت وجود ندارد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاراناز پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر شیوع ویروس کرونا در جهان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد : بحران کرونا ورزش در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است تا جایی که بازی های المپیک هم به تعویق افتاد و معتبرترین لیگ ها هم از جریان افتاد اما برنامه ریزی برای ورزش ادامه دارد تا جاییکه به هر حال ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام جهانی فوتبال و حتی رقابت های انتخابی المپیک را پیش رو داریم به همین دلیل فعالیت های اداری، فنی و برنامه ریزی فدراسیون ها با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به استعلامی که از وزیر بهداشت داشتم، امکان تمرینات تا نیمه اردیبهشت ماه وجود ندارد، بنابراین حداقل تا انتها اردیبهشت ماه نیز امکان برگزاری رقابت ورزشی، وجود ندارد اما برای برگزاری مسابقات در لیگ برتر فوتبال نیمه اردیبهشت ماه تصمیم خواهیم گرفت چرا که هر تیم برای آمادگی مجدد برای حضور در مسابقات احتیاج به پانزده روز تمرین آمادگی دارد .

سلطانی فر تدبیر و اراده رئیس جمهور مبنی بر فعالیت اقتصاد در کنار اهمیت حفظ سلامتی مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: کوشش دولت حرکت در راستای حفظ سلامتی مردم و استمرار فعالیت های مالی است که امیدوارم به خوبی محقق گردد .

وزیر ورزش و جوانان اهمیت حفظ منافع باشگاه های خصوصی را در این بحران کرونا مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد : حق بیمه کارفرما و همچنین برق و گاز باشگاه های خصوصی استمهال شده است و کوشش می کنیم که از مشوق هایی که دیگر عرصه ها در دوران کرونا از آن برخوردار می شوند، در هیئت دولت برای ورزش و باشگاه های خصوصی هم اخذ کنیم .

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 855

به "تعطیلی مسابقات به منزله تعطیلی برنامه ریزی ورزش نیست ، امکان برگزاری مسابقات ورزشی تا انتها اردیبهشت وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مسابقات به منزله تعطیلی برنامه ریزی ورزش نیست ، امکان برگزاری مسابقات ورزشی تا انتها اردیبهشت وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید