تور آلمان ارزان: برخورد خشن پلیس آلمان با تظاهرات ضد محدودیت های کرونایی

به گزارش شاتر عکاسی، تعداد زیادی از ساکنان شهر لایپزیگ به محدودیت های کرونایی اعتراض کردند که با دخالت پلیس آلمان این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

تور آلمان ارزان: برخورد خشن پلیس آلمان با تظاهرات ضد محدودیت های کرونایی

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هزار نفر از مردم آلمان روز شنبه با تجمع و تظاهرات در مرکز شهر لایپزیگ به محدودیت های قرنطینه ای مرتبط با همه گیری ویروس کووید19 اعتراض کردند.

به نوشته وبگاه شبکه دویچه وله، نیروهای امنیتی آلمانی با معترضان برخورد کردند که در پی این مداخله، تظاهرات به خشونت کشیده شد.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان برای اعتراض به محدودیت های نو کرونایی، از تمام منطقه ها لایپزیگ در مرکز این شهر جمع شده بودند.

پلیس آلمان در بیانیه ای مدعی شد تظاهرات کنندگان از دستورالعمل های بهداشتی در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی از جمله استفاده از ماسک بهداشتی پیروی نکرده بودند.

به نوشته دویچه وله، نیروهای امنیتی که به لباس های ضد شورش مجهز بودند، برای متفرق کردن معترضان از توپ آب پاش، گاز اشک آور و اسپری فلفل استفاده کردند.

آلمانی ها در حالی به محدودیت های کرونایی اعتراض دارند که این کشور با حدود 4 میلیون 760 هزار مبتلا و بیش از 97 هزار فوتی بر اثر این ویروس، در رتبه سیزدهم کشورهای آلوده به کووید19 واقع شده است.

هفته قبل بود که آمار وبگاه وُرلداُمتر نشان داد تعداد کسانی که در کشورهای مختلف بر اثر ابتلا به ویروس کووید19 جان خود را از دست داده اند، از 5 میلیون نفر فراتر رفته است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1882

به "تور آلمان ارزان: برخورد خشن پلیس آلمان با تظاهرات ضد محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: برخورد خشن پلیس آلمان با تظاهرات ضد محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید