تور ارزان چین: امیری خراسانی: برای برگزاری جام خوشه چین منتظر ابلاغیه از سوی وزارت ورزش هستیم

به گزارش شاتر عکاسی، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری دومین دوره جام خوشه چین صورت گرفته و تنها منتظر صدور ابلاغیه از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا جام را برگزار کنیم.

تور ارزان چین: امیری خراسانی: برای برگزاری جام خوشه چین منتظر ابلاغیه از سوی وزارت ورزش هستیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

محمدتقی امیری خراسانی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای برگزاری دومین دوره جام خوشه چین از سال گذشته یک ردیف اعتبار از سازمان برنامه و بودجه برای این منظور اختصاص پیدا کرد که البته هنوز هیچ ابلاغی برای برگزاری جام از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت ننموده ایم و همچنان منتظر هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ریزی لازم برای برگزاری جام صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: تمهیدات اولیه و تمام برنامه ریزیهای لازم برای برگزاری جام صورت گرفته و مسئله ای برای برگزاری نداریم. البته هنوز هیچ بودجه ای برای برگزاری جام به فدراسیون داده نشده است.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی بعلاوه با اشاره به برگزاری اولین دوره لیگ چوب کشی به میزبانی اصفهان، اضافه نمود: این رقابتها برای نخستین بار با حضور 18 تیم در بخش مردان و 18 تیم در بخش زنان و در هفت وزن مردان و 5 وزن زنان از روز چهارشنبه برگزار می گردد و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت. پس از انتها این مسابقات، اولین دوره لیگ هفت سنگ را نیز اواخر آذر برگزار خواهیم کرد.

وی در انتها پیرامون این پرسش که آیا مشکل اعتباری فدراسیون مرتفع شده است یا خیر؟ گفت: متاسفانه هنوز درصد کمی از بودجه اختصاص یافته در امسال خود را دریافت نموده ایم و همچنان منتظر اختصاص بودجه از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1932

به "تور ارزان چین: امیری خراسانی: برای برگزاری جام خوشه چین منتظر ابلاغیه از سوی وزارت ورزش هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: امیری خراسانی: برای برگزاری جام خوشه چین منتظر ابلاغیه از سوی وزارت ورزش هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید