گمرک هفته آینده تعطیل نیست

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت فعالیت های مرتبط با تجارت خارجی در گمرک، به ویژه ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های فراوری در هفته آینده، تعطیل نیست.

گمرک هفته آینده تعطیل نیست

به گزارش گمرک جمهوری اسلامی، احمد ذاکری با بیان اینکه گمرک مرزبان مالی است، افزود: با توجه به جنگ مالی که کشور در آن واقع شده است، بنابراین خدمات این سازمان در این شرایط الزامی و لازم است.

وی ضمن تاکید بر اجرای مصوبه های ستاد ملی کرونا، افزود: خدمات گمرک به ذینفعان ادامه خواهد یافت و برای قطع زنجیره کرونا، حضور کارکنان به حداقل می رسد و در کنار آن از سازمان الکترونیک حداکثر استفاده را خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک افزود: بنابرستاد گمرک به تشخیص معاونین و مدیران کل مستقل، کارکنان با حداقل ظرفیت در محل خدمت حاضر خواهند شد و بیش از دو سوم تعطیل خواهند شد.

وی پیرامون فعالیت اجرایی گمرکات نیز گفت: این رویه در ارتباط با فعالیت گمرکات اجرایی و مرزی نیز با موضوع ناظرین و مدیران کل استانی در چارچوب مصوبه های ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد تا فرایند فعالیت های تجاری کشور در صادرات، واردات و ترخیص کالای اساسی و نهاده های فراوری و ترانزیت متوقف نشود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1352

به "گمرک هفته آینده تعطیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گمرک هفته آینده تعطیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید