گسترش مراکز درمانی خصوصی در استان همدان ضروری است

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، محمدناصر نیکبخت صبح جمعه در بازدید از درمانگاه شبانه روزی نور همدان بابیان اینکه از حضور بخش خصوصی در حوزه درمان حمایت می کنیم، اضافه نمود: همه امور جاری کشور باید به بخش خصوصی واگذار شود.

گسترش مراکز درمانی خصوصی در استان همدان ضروری است

وی بابیان اینکه بدون همکاری بخش خصوصی توسعه صورت نمی گیرد، گفت: باید برای حضور بخش خصوصی در حوزه درمان انگیزه ایجاد کرد.

استاندار همدان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و بیان اینکه دولت در حالی نظام سلامت را اجرایی کرد که کشور با مسائل بسیاری در حوزه بودجه و اعتبارات روبرو بود، گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت 150 میلیارد تومان در استان همدان هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه این اعتبارت در بخش های مختلف درمانی، جراحی، تجهیزات و غیره هزینه شده است، گفت: این امکانات در شرایط تحریم و تنگناهای اعتباری فراهم شد.

استاندار همدان بابیان اینکه استان همدان در حال تبدیل شدن به قطب پزشکی است و بسیاری از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و پزشکی استان همدان از سایر استان های کشور هستند، گفت: همدان مرکزیت غرب کشور را در بخش بهداشتی و درمانی دارد و شرایط پزشکی و کادر پزشکی همدان از سایر استان های کشور بهتر است.

نیکبخت بابیان اینکه طرح های بسیاری در حوزه پزشکی در حال اجرا است و بیمارستان اکباتان همدان نیز به سیستم پزشکی اضافه خواهد شد، گفت: برای توسعه بخش درمان استان همدان به خدمات بیشتری نیاز است.

راه اندازی مرکز علوم اعصاب با همکاری پرفسور سمیعی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی همدان

وی از پیگیری راه اندازی مرکز علوم اعصاب با همکاری پرفسور سمیعی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: بستر برای تحقق گردشگری سلامت نیز فراهم شده است.

مدیر کلینیک شبانه روزی نور همدان نیز بابیان اینکه این کلینیک متعلق به بخش خصوصی است، اضافه کرد: پنج نفر پزشک و یک نفر پزشک آزمایشگاه سهام دار این مجموعه هستند که تا به امروز 8 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

محمد زارعی بابیان اینکه خدمات دندانپزشکی با پنج یونیت ارائه می شود و داروخانه مجموعه نیز به صورت شبانه روزی با پنج نیرو به ارائه خدمات مشغول است، گفت: در این مجموعه تعرفه بخش خصوصی دریافت نمی شود و تنها مقداری بیش از تعرفه دولتی بابت خدمات دریافت می شود.

وی بابیان اینکه به دنبال تبدیل این کلینیک به مرکز جراحی محدود هستیم، گفت: این ساختمان در هفت طبقه به مساحت 2900 متر ساخته شده و دوطبقه از آن برای مرکز جراحی نامحدود در نظر گرفته شده است.

مدیر کلینیک شبانه روزی نور بابیان اینکه از روستاهای اطراف نیز افراد بسیاری به کلینیک مراجعه دارند اما به دلیل نداشتن قرارداد با بیمه روستایی این افراد با هزینه آزاد از خدمات استفاده می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 859

به "گسترش مراکز درمانی خصوصی در استان همدان ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش مراکز درمانی خصوصی در استان همدان ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید