تور جمهوری چک: تحصیل پزشکی در جمهوری چک

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران- در چند سال اخیر تعداد متقاضیان رشته پزشکی در جمهوری چک به صورت چشمگیری افزایش پیدا نموده است. زیرا در کشور چک مجموعه ای از معتبرترین دانشکده های پزشکی و دندان پزشکی اروپا وجود دارد. اکثریت دانشگاه های نیز دوره های پزشکی را به زبان انگلیسی و با شهریه ای بسیار ارزان برگزار می نمایند که تحصیل را برای متقاضیان بین المللی از سراسر جهان آسان تر نموده است.

تور جمهوری چک: تحصیل پزشکی در جمهوری چک

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

مدرک تحصیلی دانشگاه های این کشور نیز در سراسر اتحادیه اروپا، آمریکا، کانادا و آسیا به رسمیت شناخته می گردد؛ بعلاوه از نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نیز اعتبار دارند.

به همین علت بر آن شدیم تا در ادامه این مطلب، دانشگاه های پزشکی پیشرو در این کشور را به شما معرفی کنیم.

در صورتی که قصد تحصیل پزشکی در چک را دارید، مجموعه مجرب و معتبر آسپیان به عنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه های چک در ایران، می توانند برترین خدمات را به شما ارائه دهند.

معتبرترین دانشکده های پزشکی در جمهوری چک

در کشور چک دانشگاه های متعددی وجود دارد که دوره های پزشکی را به زبان انگلیسی برگزار می نمایند. از معتبرترین و محبوب ترین دانشکده های پزشکی این کشور باید موارد زیر را نام برد:

  1. دانشکده های پزشکی دانشگاه چارلز در شهرهای پراگ، Hradec Králové و پیلسن

    دانشگاه چارلز ( CU ) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا است و 5 دانشکده پزشکی مشهور، مدرن و پویا دارد. که سه دانشکده First faculty ، Secend Faculty و Third Faculty در پراگ، یک دانشکده در پیلسن و دیگری در هرادتس کرالووه واقع شده است.در اولین دانشکده پزشکی ( First faculty ) این دانشگاه طیف بسیار وسیع و کاملی از علوم و رشته های پایه؛ بعلاوه چندین برنامه تحصیلی از جمله پزشکی عمومی، پزشکی دندانپزشکی و سایر تخصص ها نظیر پرستاری و ... در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

    دومین دانشکده پزشکی ( Secend Faculty ) دانشگاه چارلز در شهر پراگ، به عنوان دانشکده پزشکی بچه ها تأسیس شد. اما در حال حاضر طیف وسیع تری از رشته های پزشکی در جمهوری چک را ارائه می دهد و شامل بیش از 3000 پرسنل پزشکی و 800 پزشک می گردد.

    سومین دانشکده ( Third Faculty ) این دانشگاه در شهر پراگ نیز قبلا پردیس مراقبت های بهداشتی و درمانی بود. در حال حاضر در زمینه های تخصصی بهداشتی و داروهای درمانی فعالیت می نماید.

    مجموعه آسپیان تنها نماینده رسمی دانشگاه چارلز و دیگر دانشگاه های چک است. لذا با مراجعه و دریافت مشاوره از متخصصان آن ها می توانید خیلی سریع و راحت، پذیرش هر کدام از دانشکده های پزشکی چک را دریافت کنید.

  • شرایط اصلی پذیرش: شرکت در آزمون ورودی
  • شهریه تقریبی: پزشکی عمومی: 33500 CZK / دندانپزشکی: 380000 CZK

    دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در شهرHradec Králové

    دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در شهر Hradec Kr á lov é ، اصلی ترین دانشکده این دانشگاه؛ بعلاوه پرطرفدارترین کالج پزشکی در جمهوری چک است. رشته های پزشکی (شش ساله) و دندانپزشکی (پنج ساله) این دانشکده به زبان انگلیسی تدریس می شوند. همکاری های بین المللی این دانشکده نیز با بیش از 40 دانشکده پزشکی معتبر دنیا، باعث شده تا دانشجویان آن بتوانند در برنامه های تبادل دانشجویی شرکت داشته باشند.

  • شرایط اصلی پذیرش: شرکت در آزمون ورودی
  • شهریه تقریبی: پزشکی عمومی: 290.000 CZK / دندانپزشکی: 320.000 CZK

    دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در شهر پیلسن

    دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در شهر پیلسن در اکتبر سال 1945 به عنوان بخشی از دانشکده پزشکی پراگ تاسیس شد. اما در حال حاضر به عنوان یک دانشکده مستقل پزشکی در جمهوری چک فعالیت می نماید. این دانشکده برای آموزش دانشجویان خود از به روزترین و مدرن ترین امکانات آموزشی استفاده می نماید و برنامه های درسی ارائه شده در آن مشابه بیشتر برنامه های درسی دانشکده های اروپایی است.

    دوره های برگزار شده در آن نیز شامل دوره های 6 ساله پزشکی عمومی و دوره های 5 ساله دندانپزشکی می گردد و تا به حال بیش از 10000 پزشک را آموزش و تربیت نموده است.

  • شرایط اصلی پذیرش: شرکت در آزمون ورودی
  • شهریه تقریبی: پزشکی عمومی: 9500 یورو/ دندانپزشکی: 10000 یورو
  1. دانشکده پزشکی دانشگاه پالاتسکی (Palacký University)

دانشگاه پاتسلاکی بعد از دانشگاه چارلز یکی از دانشگاه پیشرو در جمهوری چک به شمار میرود. این دانشگاه در شهر اولوموک قرار گرفته است و برای تربیت دانشجویان بین المللی خود از مجرب ترین اساتید دانشگاهی و مدرن ترین امکانات روز دنیا استفاده می نماید.

دوره های پزشکی ارائه شده در دانشکده پزشکی این دانشگاه نیز شامل برنامه های 6 ساله پزشکی در جمهوری چک و برنامه های 5 ساله در رشته دندانپزشکی به زبان انگلیسی می گردد. تا به حال نیز به واسطه سابقه آموزش و پزوهشی خود بیش از 2000 دانشجو را به سمت خود جذب نموده است.

  • شرایط اصلی پذیرش: شرکت در آزمون ورودی
  • شهریه تقریبی: پزشکی عمومی: 10000 یورو/ دندانپزشکی: 11800

مجموعه آسپیان چگونه به پذیرش شما در دانشکده های پزشکی جمهوری چک یاری می نماید؟

مجموعه آسپیان تنها نماینده رسمی دانشگاه های جمهوری چک به ویژه دانشگاه پیشرو این کشور یعنی چارلز، پالاتسکی و ... است. لذا متخصصان و مشاوران این مجموعه معتبر می توانند شما را در تمامی مراحل درخواست، آمادگی برای آزمون ورودی و .... در دانشگاه های چک هدایت کند. علاوه بر این شما را در زمان ورود به دانشگاه و استقرار در کشور چک نیز حمایت نمایند.

هدف اصلی مجموعه آسپیان ارتقای موفقیت تحصیلی شما به عنوان متقاضیان تحصیل در چک است. لذا شما را در انتخاب دانشگاه مناسب هدایت می نمایند و با ارائه اطلاعات لازم باعث می شوند تا فرایند درخواست و اخذ پذیرش در دانشگاه، برای شما ساده تر گردد.

علاوه بر این مجموعه آسپیان در راستای تامین رفاه و آسایش؛ بعلاوه کاهش هزینه های متقاضیان تحصیل در چک:

  1. دوره های فاندیشن را در ایران برگزار می نماید.

    دوره های فاندیشن یا پیش تحصیلی یکی از اصلی ترین شرایط لازم برای تحصیل پزشکی در جمهوری چک است. متقاضی با طی کردن این دوره برای شرکت در آزمون ورودی آماده می گردد.

    مجموعه آسپیان با برگزاری این دوره ها در ایران، شما را از سفر به چک و شرکت در این دوره ها بی احتیاج نموده است.

  2. آزمون ورودی دانشگاه های چک را در تهران برگزار می نماید.

مجموعه آسپیان به عنوان نماینده رسمی دانشگاه های چک، آزمون ورودی آن ها را به صورت آنلاین در تهران برگزار می نماید. به این شیوه باعث کاهش هزینه و عدم اتلاف وقت شما می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور جمهوری چک: تحصیل پزشکی در جمهوری چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جمهوری چک: تحصیل پزشکی در جمهوری چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید