مجلس، ناظر بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم&zwnjها

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران- نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها هم اکنون در حال اجراست، اما نتایج اجرا از سوی بخش نظارتی مجلس یعنی کمیسیون امنیت ملی پیگیری و با حضور مسئولان ذیربط بررسی می شود.

مجلس، ناظر بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم&zwnjها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عباس مقتدایی با اشاره به ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی و چاپ در روزنامه رسمی، شرح داد: این قانون از زمان ابلاغ توسط آقای قالیباف لازم الاجرا و تکلیف هر کدام از دستگاه ها نیز با زمانبندی تعیین برای اجرا، تعیین شده است.

وی افزود: سازمان انرژی اتمی کشور از زمان ابلاغ قانون مکلف است تا اقدامات لازم برای بهره برداری از انرژی هسته ای به منظورمقاصد صلح آمیز از جمله رسیدن به ظرفیت 190 هزار سو و غنی سازی 20 درصدی را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد: کمیته های هسته ای و روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی به تناسب وظایف خود حسن اجرای این قانون را رصد کرده است و به کمیسیون گزارش خواهند داد، کمیسیون نیز در هفته های آینده در جلساتی با حضور مسئولان سازمان انرژی اتمی و سایر دستگاه های ذیربط فرایند اجرا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1376

به "مجلس، ناظر بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم&zwnjها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس، ناظر بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم&zwnjها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید