طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهمراه کابینت های شیک

به گزارش شاتر عکاسی، این روزهای طراحی دکوراسیون آشپزخانه بیش از هر بخش دیگری مورد بحث و پرسش قرار می گیرد که البته بیراه هم نیست چرا که به لحاظ کاری بخش مهمی در خانه بشمار می رود و به لحاظ دکوری هم تاثیر اساسی بر کلیت فضا می گذارد. شاید بیشترین هزینه صرف تکمیل شدن آشپزخانه می گردد. حال آشپزخانه با این تاثیر مهمی که دارد اگر برای آن یک کابینت سفید براق با صفحه کورین سفید در نظر گرفته گردد و کف آن نیز با سرامیک طوسی مات پوشانده شده باشد طبیعتا می توان دریافت که این آشپزخانه برای گرم تر شدن و داشتن انرژی بیشتر به یک رنگ گرم احتیاج دارد که می توان آنرا در کاشی های بین کابینت های بکار برد. ترکیبی مثل نارنجی و خاکستری نمایی گرم و نسبتا ملایم را ایجاد می نماید و ترکیبی مثل قرمز و یا زرشکی با مشکی تضادی تندتر را ارائه می دهد که باید با توجه به علاقمندی و روحیه یا ترکیب رنگ هایی که در بیرون آشپزخانه استفاده شده اند آن را انتخاب کرد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهمراه کابینت های شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سفید رنگ محبوب و زیبایی است اما اغلب بعنوان رنگ اصلی بعنوان رنگ اصلی دکوراسیون فضاهای مهم از جمله آشپزخانه انتخاب نمی گردد و همیشه در انتخاب آن بیم و تردید وجود دارد. چون سفید رنگی سرد و بی روح شناخته شده و ترس از این وجود دارد که فضا را نیز سرد و بی روح کند. این ترس کاملا اشتباه است. سفید رنگ وسعت و پاکی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است شما می توانید آزادانه این رنگ را در جای جای دکواسیون آشپزخانه به هر مقدار که می خواهید بهره ببرید. فقط برای از بین بردن تردیدی که از بی روح شدن فضا دارید، کافیست آن را با موادی گرم مانند چوب همراه کنید یا لایه هایی از رنگ های متمایل به کرم را نیز با آن همنیشن کنید. در شکل های زیر این ترکیب های زیبا را در دکوراسیون آشپزخانه بهمراه کابینت های شیک مشاهده می کنید که چقدر زیبا طراحی شده اند. (طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه ایرانی / عکس)

منبع: اتاق
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1264

به "طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهمراه کابینت های شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهمراه کابینت های شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید