آنالیز دقیق و آشنایی با اقامتگاه های برن

به گزارش شاتر عکاسی، اقامتگاه های برن

اقامتگاه های برن نقش بسزایی در سفر شما به این شهر خواهند داشت و به همین دلیل قبل از سفر حتما باید به آنها توجه داشته باشید. برن پایتخت کشور سوئیس بوده و هر ساله گردشگران بسیاری را در خود جای می دهد. به این منظور نیز اقامتگاه های مختلفی در برن فعالیت می نمایند که می توانید متناسب با سلیقه خود اقدام به انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود نمایید. گفتنی است که هر یک از اقامتگاه های برن ویژگی های منحصر به خود را داشته و هزینه و خدمات متفاوتی خواهند داشت. اقامتگاه های محبوب برن را می توانید در هر نقطه ای از این شهر شاهد باشید. اقامتگاه های شهر برن را می توان از نظر میزان خدمات و قیمتی که برای اقامت دارند از یکدیگر تفکیک نمود. به همین دلیل می توان گفت برای شهر برن انتخاب های مختلفی پیش رو خواهید داشت که می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به رزرو اقامتگاه مورد نظر نمایید. یکی از مهمترین مواردی که قبل از سفر به برن باید به آن توجه داشته باشید را می توان همین رزرو هتل دانست چرا که در غیر این صورت نخواهید توانست با اطمینان خاطر از سفر خود لذت ببرید. اما چنانچه اقامتگاهی برای اقامت در این شهر در نظر داشته و یا آن را رزرو کرده باشید می توانید بدون هیچگونه دردسری از سفر خود لذت ببرید.

آنالیز دقیق و آشنایی با اقامتگاه های برن

مانتا هوس از جمله اقامتگاه های برن

شاید برایتان سوال باشد که اقامتگاه همان هتل است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: تفاوت هتل و اقامتگاه در میزان خدماتی است که به مسافرین ارائه می گردد. اقامتگاه ها خدمات کمتری نسبت به هتل ها داشته و میزان مبلغ کمتری نیز درخواست خواهند کرد. به همین دلیل اقامتگاه ها از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردار هستند.

یکی از مهمترین اقامتگاه های برن را می توان مانتا هوس دانست که این اقامتگاه برای اقامت به صورت خانوادگی و همچنین مجردی مناسب خواهد بود. تمامی کارکنان با احترمی خاص با مسافرین برخورد کرده و اتاق ها و تمامی بخش های هتل را تمیز نگه می دارند. زیبایی این اقامتگاه غیر قابل وصف است و با اقامت در آن بی شک بهترین لحظات زندگی را پشت سر خواهید گذاشت. چرا که دکوراسیون مناسب در کنار طراحی شیک و مدرن هتل سبب شده که زیبایی منحصر به فردی از این هتل در ذهنتان تداعی گردد. این اقامتگاه تمامی امکانات مورد احتیاج جهت اقامت هرچه آرامتر مسافرین را در نظر گرفته تا هیچگونه کمبودی در طول اقامت خود احساس نکنید. اتاق های هتل نیز به تمامی امکانات رفاهی مجهز می باشند و بی شک می توانید بهترین اوقات را در این هتل پشت سر بگذارید. این اقامتگاه در کنار رودخانه برن قرار گرفته است که بی شک تماشای منظره رودخانه و نشستن در کنار آن حس خوبی خواهد داشت. این هتل از جمله اقامتگاه های برن ارزان به شمار می رود اما ارزان بودن آن دلیلی بر کم داشتن امکانات نبوده و مسئولین جهت رضایت مسافرین بهترین خدمات را در نظر گرفته اند.

برن بیوندزیلاتز از جمله اقامتگاه های برن

یکی از بهترین و لوکس ترین اقامتگاه های برن را می توان برن بیوندزیلاتز دانست که در این هتل می توانید بهترین لحظات عمر خود را پشت سر بگذارید. این هتل 4 ستاره که به تمامی تجهیزات مجهز می باشد می تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که به راحتی و امنیت خود اهمیت می دهند. بی شک با ماندن در این هتل سفر شما نیز لذت بخش تر خواهد شد چرا که داشتن آرامش خاطر و نداشتن خستگی می تواند مهمترین عامل جهت راحتی سفر بوده باشد. این اقامتگاه 67 اتاق داشته و اتاق های آن از نظر تعداد خواب با یکدیگر متفاوت هستند. نکته مشترک تمامی اتاق های هتل این است که تمامی اتاق ها بزرگ بوده و می توانید اقامتی آرام در آن تجربه نمایید.

از جمله مهمترین امکانات اتاق های آن می توان به مبلمان لوکس و مرتب اشاره کرد که زیبایی اتاق ها را به حداکثر خواهد رساند. برای دکوراسیون اتاق ها از رنگ های شیک و روشن استفاده شده که اتاق ها را دلباز تر جلوه خواهد داد. چشم اندازی که از تراس اتاق ها می توانید مشاهده نمایید فضایی رویایی داشته و می تواند به عنوان یکی از بهترین خاطرات زندگی یک شخص بوده باشد. نگران خورد و خوراک در این هتل نباشید چرا که می توانید بهترین غذا ها را در رستوران مجلل بیوندزیلاتز تجربه کرده و از خوردن غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید.

نووتل از جمله اقامتگاه های برن

یکی دیگر از بهترین اقامتگاه های برن را می توان نووتل دانست که این اقامتگاه هر ساله بسیاری از گردشگران را در خود جای می دهد. این اقامتگاه را می توان از جمله لوکس ترین های برن دانست که تمامی امکانات رفاهی جهت رفاه حال مسافرین در نظر گرفته شده است. هتل نووتل با داشتن 112 اتاق بزرگ و متفاوت پذیرای مسافرین گرامی خواهد بود که این هتل به دلیل داشتن اتاق های متفاوت و شیک در تور برن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از جمله امکانات این اقامتگاه می توان به: مبلمان لوکس و شیک، تهویه مطبوع، قهوه جوش، اینترنت رایگان، چای ساز، تلویزیون و …. اشاره کرد.

کارکنان هتل آشنا به چندین زبان روز جهان بوده و می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. اتاق ها هر 24 ساعت یکبار سرویس دهی و تمیز کاری خواهند شد که به همین دلیل در تمامی اوقات اتاقی تمیز خواهید داشت. امکان سرو صبحانه در داخل اتاق وجود داشته و می توانید تجربه ای به یاد ماندنی در این هتل داشته باشید. جکوزی، سونا و استخر زیبای هتل می تواند خستگی را از جانتان به در کرده و حس طراوت و شادابی را برایتان به ارمغان آورد. نگهداری از بچه ها و پذیرش 24 ساعته از دیگر خدمات هتل می باشد که در راستای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته شده است. از نمای ظاهری هتل نیز نمی توان بی توجه گذشت و زیبایی چشمگیر آن هر فردی را به اقامت در آن ترغیب خواهد نمود و همین امر سبب شده که نووتل به یکی از اقامتگاه های پر هوادار برن تبدیل گردد.

جاردین از جمله اقامتگاه های برن

هتل جاردین یکی از اقامتگاه های برن شیک و لوکس می باشد که اقامت در این هتل امنیت و آرامش را به بهترین شکل برایتان تداعی خواهد نمود. توجه داشته باشید که این هتل به صورت کامل در یک سال اخیر بازسازی شده و به همین دلیل با یک هتلی نوساز روبرو خواهید بود. موقعیت مکانی هتل را می توان از جمله مهمترین امتیازات آن دانست چرا که می توانید به راحتی تمامی مناطق گردشگری برن را در حیطه خود داشته باشید. اتاق های هتل جاردین توجه هر فردی را به خود جلب خواهد نمود چرا که اتاق های لوکس و مدرن جاردین مجهز به تمامی امکانات رفاهی بوده و هیچگونه کمبودی در آنها مشاهده نخواهید کرد.

این هتل یکی از اقامتگاه های برن است که مورد توجه بسیاری از مسئولین تور سوئیس یا تور برن قرار می گیرد و این امر دلیلی جز نزدیکی به مراکز گردشگری و امنیت آن ندارد. رستوران جاردین نیز می تواند بهترین و خوشمزه ترین غذا ها را در اختیارتان قرار دهد و خوردن نوشیدنی های خوش طعم برن را در کافه هتل از قلم نیاندازید.

این اقامتگاه ها تنها بخشی از اقامتگاه های برن می باشند و انتخاب های متنوعی می توانید داشته باشید

منبع: دلتابان
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 715

به "آنالیز دقیق و آشنایی با اقامتگاه های برن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق و آشنایی با اقامتگاه های برن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید