تور ارزان فرانسه: لوکس ترین مراکز خرید پاریس - فرانسه

به گزارش شاتر عکاسی، زمانی که به مهد مد دنیا پاریس سفر می کنید، تماشا مراکز خرید پرزرق وبرق دور از انتظار نخواهد بود. چرا که بزرگان فشن در این شهر متولد شده و به صنعت مد معنای دیگری بخشیده اند. پس اگر لاکچری خریدن کردن از ویژگی شماست، برای داشتن کلکسیون آخرین استایل روز دنیا، رفتن به مراکز خرید پاریس را در برنامه های خود قرار دهید.

تور ارزان فرانسه: لوکس ترین مراکز خرید پاریس - فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پاریس از برترین شهرهای جهان برای خرید کردن است و بدون رفتن به مراکز خرید پاریس کامل نخواهد شد. در این شهر زیبا می توانید در شعبه های جرجیو آرمانی، شانل، رالف لورن، گوچ و … غیره قدم زده و همچون اشراف زادگاه اروپایی خرید کنید.

.

مراکز خرید پاریس

در این مطلب با 5 مرکز خرید لوکس در پاریس آشنا می شویم.

مرکز خرید Les Galeries LaFayette

در فاصله 300 متری از سالن اپرای گارنیه یکی از مشهورترین مراکز خرید پاریس را می توان پیدا کرد. مجتمع تجاری لوکس Les Galeries LaFayette! البته نگران زرق وبرق این مرکز خرید نباشید چرا که در آن اجناس با کیفیت عالی و قیمت مناسب را هم می توان دید.

مرکز خرید لافایته یک مجتمع 70.000 متر مربعی است که در آن بیش از 3500 فروشگاه از برندهای معروف بین المللی و فرانسوی گرد هم آمده و تجربه عالی از خرید را برای شما به ارمغان می آورند. فروشگاه های زیورآلات، لباس های شب فاخر، کفش های مجلسی و ورزشی، ساعت و ادکلن از اجناسی هستند که در این مرکز خرید به فروش می رسند.

این مرکز خرید علاوه بر محبوب ترین فروشگاه ها ، را هم در خود دارد و شما می توانید بعد از خرید یکی از این رستوران ها را انتخاب نموده و غذای موردعلاقه تان را در محیطی لاکچری میل نمایید.

آدرس: 40th Haussmann Boulevard, 75009 PARIS

ساعت کاری: شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه از ساعت 9:30 صبح تا 9 شب و یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 8 شب

مرکز خرید Le Bon Marché

مرکز خرید Marché تنها 10 دقیقه با باغ بسیار زیبای لوکزامبورگ فاصله داشته و در یکی از برترین نقاط شهر پاریس واقع شده است. این مرکز خرید ساختمانی لوکس دارد و در آن می توان تصویری از فرانسه مدرن را مشاهده کرد. فضای مجتمع مارچه با طراحی هایی از نمادهای فرانسه تزیین شده و با تمام لوکس بودنش فضایی صمیمی دارد.

فروشگاه های مرکز خرید مارچه به طبیعت از معماری آن دکوری بسیار زیبا دارند و برندهای محبوب جهانی در آن ها با قیمت های استثنایی به فروش می رسند. شاید به همین علت است که Marché به یکی از برترین مراکز خرید پاریس تبدیل شده و سالانه صدها توریست برای خرید اجناس مورد علاقه خود از این فروشگاه به پاریس سفر می نمایند.

آدرس: 24 rue de Sevres, 75007 PARIS

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب

.

مرکز خرید Beaugrenelle

این مرکز خرید مجموعه ای سازگار با محیط زیست است و پنجره های آن مجهز به سیستم کنترل حرارتی می باشد و از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید. همین مسئله باعث شده تا Beaugrenelle پیروز به دریافت برچسب High Quality Quality گردد. گذشته از ساختار متفاوت بوگرنل، این مرکز خرید در مرکز شهر پاریس قرار گرفته و نمایی فوق العاده از برج ایفل را در اختیار توریستان قرار می دهد.

مرکز خرید بوگرنل به صورت سه بلوک عظیم ساخته شده است. در بلوک اول فروشگاه های مد و لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه های زارا، اچ اند ام و آگاتا را می توان دید. بلوک دوم با داشتن 14 رستوران بیشتر شبیه ایستگاه غذا می باشد. در این طبقه شما می توانید انواع غذاهای بین المللی و فرانسوی را امتحان کنید. بلوک سوم هم به فروشگاه های لباس، بانک و صرافی اختصاص دارد.

بوگرنل علاوه بر فروشگاه های معتبر دارای چندین سالن باله، نمایش و سینما می باشد. بسیاری از اپراهای عظیم پاریس در این مکان اجرا می شوند.

آدرس: 12 rue Linois, 75015 PARIS

ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 8:30 صبح تا 10 شب

مرکز خرید Le Printemps Ussmann

پرنت هومزن یکی از لوکس ترین مراکز خرید پاریس است که در نزدیکی اپرای گارنیه واقع شده است. ساختمان این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین بناهای پاریس می باشد که به اسم یک اثر تاریخی ارزشمند هم شناخته می گردد. این مرکز خرید 44000 متر مربع وسعت دارد بیش از 300 برند معتبر جهانی در آن شعبه دارند.

پرنت هومزن با معماری بی نظیر و طراحی منحصربه فرد گوشه ای از تاریخ پرشکوه فرانسه را به نمایش می گذارد. بعلاوه این مرکز خرید دارای یک تراس است که تصویر پانوراما از پاریس را به نمایش می گذارد.

در پرنت هوزن جدیدترین اجناس و لباس های مد روز به فروش می رسند. D&G، کارن میلر، وگ و ارمانی فروشگاه هایی هستند که در این مرکز خرید شعبه دارند. جالب است که بدانید در سال 2006 یکی از طبقات پرنت هومزن به فروش کفش اختصاص داده شده و در حال حاضر تمامی برندهای معتبر کفش را در آن می توان پیدا کرد.

در مرکز خرید پرنت هومزن همه چیز شیک و لاکچری است. در این مجتمع عظیم چندین رستوران و کافه وجود دارد که با برترین غذاها و نوشیدنی های فرانسوی از شما پذیرایی می نمایند.

آدرس: 64 Boulevard Haussmann, 75009 Paris

ساعت کاری: 9:30 صبح تا 9:30 شب

مرکز خرید Le Carrousel du Louvre

کاروسل مرکز خریدی معروف در پاریس است که در بین مردم محلی دارای محبوبیت ویژه ای می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی موزه لوور پاریس قرار گرفته و معماری آن از هرم های شیشه ای موزه الهام گرفته شده است.

مرکز خرید کراسل لوور در سال 1993 افتتاح شد دارای 33 فروشگاه و 11 رستوران می باشد. در این مرکز خرید انواع اجناس با قیمت های مختلف به فروش می رسند.

کاروسل لوور علاوه بر مرکز خرید دارای یک سالن عظیم است که محل برگزاری همایش های مهم پاریس می باشد. رستوران، کافه و مراکز تفریحی از دیگر امکانات کراسل لوور هستند.

آدرس: 99 Rue de Rivoli, 75001 Paris

ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب

جهت دریافت ویزای شینگن و رزرو تور اروپا با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

بدون تست این غذاها در فرانسه به خانه برنگردید!

سفری به اعماق تاریخ کهن فرانسه

قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران های پاریس

زیباترین جاذبه های پاریس که حتماً باید دید!

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1800

به "تور ارزان فرانسه: لوکس ترین مراکز خرید پاریس - فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: لوکس ترین مراکز خرید پاریس - فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید