بلیط هواپیما به گوانجو شهر خرید و سیاحت

به گزارش شاتر عکاسی، رونق مالی کشور چین در سال های اخیر سبب شده است تا صنعت گردشگری نیز پا به پای سایر فعالیت های مالی این کشور رشد و پیشرفت داشته باشد و خرید بلیط ارزان هواپیما برای چین و پکن به یکی از انتخاب های رایج در میان گردشگران و مسافران بدل گردد. گردشگران ایرانی به ویژه آن دسته که اهل گردشگری مالی هستند و برای رونق کسب و کارشان بلیط ارزان هواپیما می خرند، به چین زیاد سفر می نمایند و به دفعات بلیط هواپیما تهران پکن یا بلیط هواپیما تهران گوانجو می خرند. با توجه به محبوبیت خرید بلیط هواپیما ارزان برای گوانجو در میان گردشگران ایرانی، بی منسبت ندیدیم تا از دیدنی های این شهر چینی بیتشر برایتان سخن بگوییم.

بلیط هواپیما به گوانجو شهر خرید و سیاحت

با تور گوانجو ارزان یه جذابترین شهر تجاری چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چین که در یکجا جمع شده.

گوانجو از فعال ترین بندرهای دنیا است و امکانات حمل و نقل آن در خدمت فراوری و اقتصاد قراردارد. در سال 2010 بندر گوانجو با جابجایی بیش از 12 میلیون و پانصد هزار کانتینر در رتبه هفتم بندرهای دنیا و پنجم بندرهای چین نهاده شد. در همین سال این بندر با جابجایی 425 میلیون تن رتبه چهارم دنیا را در اختیار داشت.

تاسیس گوانجو به سال 206 قبل از میلاد برمی گردد. نام اول این شهر پانیو (Panyu) بوده که ریشه اش از نام دو کوه اطراف آن با نام های پان (Pan) و یو (Yu) آمده است.

اگر یکی از مهمترین اهداف شما از مسافرت خرید است گوانجو مقصد بسیار مناسبی برای شماست. شما می توانید بیشتر محصولات چینی را از قبیل چای، داروهای گیاهی، پوشاک، ساعت، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی و غیره را در این شهر تهیه کنید. وقتی در بازار های این شهر قیمت اصلی محصولات چینی را ببنید از سودی که فروشندگان شهر خودتان روی کالاهایشان می کشند شوکه می شوید. علاوه بر جاهای دیدنی گوانجو، وجود غذاهای متنوع نیز می تواند یکی دیگر از دلایل خرید بلیط ارزان هواپیما برای این شهر باشد، هر چند ممکن است بعضی از غذاها و نحوه تهیه آنها به مزاج مسافران خوش نیاید.

فرودگاه بزرگ گوانجو حدودا سی کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد که می توان با سوار شدن بر خط سه متروی گوانجو به راحتی وارد شهر شد. اساسا سیستم حمل و نقل عمومی گوانجو یکی از پیشرفته ترین ها در تمام دنیاست. فرودگاه بین المللی بایون در سال 2004 در گوانجو افتتاح شد و در سال 2011 با جابجایی 45040340 نفر دومین فرودگاه پر رفت و آمد چین پس از فرودگاه بین المللی پکن و نوزدهمین فرودگاه پر رفت و آمد دنیا بود. این فرودگاه از لحاظ حمل بار با جابجایی 1179967 تن به عنوان سومین فرودگاه در چین و بیست و یکمین در دنیا شناخته شد. فرودگاه بایون در منطقه هوادو درشمال شهر قراردارد و جایگزینی برای فرودگاه 72 ساله قبلی شهر است که به علت وسیع شدن شهر، تقریباً در داخل شهر نهاده شده بود و دیگر گنجایش تعداد مسافرانی که برای سفر به گوانجو بلیط ارزان هواپیما می خریدند را نداشت.

اگر برای مدت زمان مشخصی در گوانجو اقامت می کنید، از کارت های اعتباری سیستم حمل و نقل بهره ببرید. این کارت های رنگی علاوه بر این که مقرون به صرفه ترند، برای مواردی مثل دیدنی های خاص، تلفن های عمومی و دستگاه های اتوماتیک فروش تنقلات هم قابل استفاده هستند. این کارت ها را می توانید از ایستگاه های مترو، اتوبوس و یا باجه های فروش روزنامه تهیه کنید. هنگام برنامه ریزی سفرتان، مکان هتل را طوری انتخاب کنید که زیاد احتیاجی به استفاده از وسایل نقلیه نداشته باشید.

گوانجو یا گوانجو چین که به کانتون یا کوانگجو نیز معروف است بر روی رودخانه پرل در جنوب چین واقع است و یکی از 5 شهر مرکزی چین محسوب می گردد. گوانجو که قدمتی 2200 ساله دارد در حال حاظر با جمعیتی معادل 15 میلیون نفر سومین شهر پر جمعیت چین است. تاریخ بزرگ این شهر و قرار داشتن آن در راستا جاده ابریشم فرهنگ و تمدنی ژرف را به این شهر اهدا نموده است که آثار آن تا به امروز در گوشه و کنار این شهر قابل مشاهده می باشد همچنین تاثیر خود را بر جاذبه های گردشگری گوانجو نیز گذاشته است. علاوه بر فرهنگ غنی گوانجو، این شهر یکی از قطب های عرضه و فروش انبوه کالا در چین است که تقریبا تمام محصولات ساخت چین را می توان در آن یافت. این شهر به تجارت و داد و ستد خارجی مشهور است. هر چیزی را که به دست بشر قابل فراوری کردن باشد، در این شهر با قیمت مناسب پیدا می گردد. گوانجو در صنایع بازرگانی، توریسم، تجارت و املاک بسیار پیروز است و در تمام سال مملو از مهمان هایی است که برای تجارت بلیط ارزان هواپیما برای این سفر به این شهر می خرند.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما به گوانجو ماه های اکتبر و نوامبر است. گوانجو دارای هوای نیمه گرراستای است و رطوبت هوا در تابستان به حدبیشتر خود می رسد. فصل طوفانی این شهر نیز از ماه ژوئن تا سپتامبر است که در آن طوفان های استوایی شهر گوانجو را غافلگیر می نماید. توجه داشته باشید که بزرگترین نمایشگاه گوانجو به نام کانتون (Canton Fair) که در چین هم بزرگترین نمایشگاه تجاری میباشد، هر ساله از اواسط آوریل تا اوایل می و از اواسط اکتبر تا اوایل نوامبر برپا می گردد. پس اگر می خواهید هم از هوای مناسب و هم از این نمایشگاه پربار لذت ببرید. این ماه ها را برای سفر به گوانجو انتخاب کنید. همچنین می توانید برای سفری بهتر از تور گوانجو بهره ببرید.

روی هم رفته فضای فرهنگی و تاریخی این شهر در کنار جلوه های مدرن و به روز، اقامت شما را در این شهر رویایی می نماید. در صورتی که زمانی قصد داشتید بلیط ارزان هواپیما به گوانجو بخرید، توصیه می کنیم از دو جاذبه گردشگری معروف گوانجو یعنی معبد اجدادی خاندان چن و تالار یادبود Sun Yat-Sen بازدید کنید.

بلیط هواپیما برای بازدید از معبد اجدادی خاندان چن

در حال حاضر این محل به عنوان موزه فرهنگ و هنر گوانجو شناخته می گردد. معماری این ساختمان به سبک معماری منطقه گوانگ دونگ است. این محل به همراه معبد اجدادی شهر فوشان، اقامتگاه سان یت سن به شمار می آید.

در قسمت جلوی این تالار یک عمارت با لاخه سنگی نهاده شده که دور تا دورش را یک طارمی سنگی محصور نموده است. در این سرسرا کنده کاری های پرپیچ و تاب بر روی دیواره ها نقش بسته که نمونه عالی از هنر چوب بری به شمار می فرایند. همچنین بهترین قسمت این معبد، تراشکاری های فوق العاده زیبایی آن است که در راستای ستایش طبیعت کار شده اند؛ باید اشاره کنیم که جنس تراشکاری ها از چوب، خشت و سفال می باشد.

بلیط هواپیما برای بازدید از تالار یادبود Sun Yat-Sen

یکی دیگر از مکان های زیبای که بر فراز دامنه های جنوبی تپه Yuexiu نهاده شده است، تالار یادبود Sun Yat-Sen می باشد که از دیگر مهمترین جاهای دیدنی گوانجو محسوب می گردد. این بنا در بین سال های 1929 تا 1931 ساخته شده است و از مهمترین آثار در رابطه با تاریخ معاصر کشور چین به حساب می آید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به چین به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

eneshat.com

daftarnews.ir

e-china.ir

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به چین ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 918

به "بلیط هواپیما به گوانجو شهر خرید و سیاحت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به گوانجو شهر خرید و سیاحت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید