12 تا از بهترین شهرهای ساحلی اروپا برای سفر در پاییز!

به گزارش شاتر عکاسی، اگر آنقدر خوش شانس هستید که بتوانید سفر پاییزی به اروپا را داشته باشید، واقعا فصل عالی را برای سفر انتخاب کردید. در این فصل مقاصد گردشگری اروپایی به تازگی فصل اوج خود را گذرانده اند، خیابان ها آرام تر هستند، زندگی واقعی در خیابان های زیباترین مقاصد اروپا از سر گرفته می شود. پاییز زمان مناسبی برای ملاقات با افراد و قدم زدن در پیاده راه های مجذوب کننده در راستا است.

12 تا از بهترین شهرهای ساحلی اروپا برای سفر در پاییز!

گردشگری با سفر پاییزی به اروپا

در خارج از فصل گردشگری، شما همچنین از بهترین هتل ها با بهترین قیمت، صف های کمتر برای بهترین فعالیت های خود در اروپا، مکان های بیشتر در رستوران ها و حضور افراد کمتر در عکس های خود لذت خواهید برد، در کوتاه مدت پاییز مطمئناً بهترین زمان سال برای کشف اروپا است. به

انتخاب خود از بین بهترین مقصدهایی که ما به شما معرفی می کنیم، برای بازدید در پاییز تصمیم گیری کنید و عکس های زیبای خود را در شبکه های اجتماعی برای به اشتراک بگذارید!

سفر پاییزی به اروپا | لوگانو در سوئیس Lugano

در سفر پاییزی به اروپا در لوگانو جهانیی از طعم ها و رنگ ها را تجربه می کنید، جایی که آغاز فصل پاییز در جمع دوستان به همراه یک لیوان نوشیدنی خوب و محصولات خوش طعم محلی تصویری خوشایند در ذهنمان ایجاد می کند.

جشنواره سنتی پاییزی لوگانو در حال آماده سازی است که خیابان ها و میدان های مرکز شهر قدیمی را زنده می کند. به مدت سه روز، در هفته اول اکتبر، بازدیدکنندگان می توانند غذاهای محلی بخورند و نوشیدنی های عالی از تیچینو را در کافه رستوران های مختلف پراکنده در خیابان های شهر امتحان کنند.

بازار پاییزی فروش محصولات غذایی محلی و صنایع دستی را نیز نباید از دست داد. با افزایش جشنواره های پاییزی، تفریح های موسیقی زیادی از طریق گروه های مختلف محلی ارائه می شود. همچنین یک تور راهنمای رایگان برای کشف و بازدید از معماری زیبا و چشم انداز ها لوگانو ارائه می شود.

هتل خود را با بهترین قیمت در لوگانو رزرو کنید و از اقامت خود در یکی از زیباترین شهرهای سوئیس لذت ببرید

سفر پاییزی به اروپا در پولا کرواسی Pula

پولا ثابت می کند که کرواسی هنوز برای شما شگفتی های فراوان دارد. شما زاگرب (Zagreb) را می شناسید، این شهر زیبا و ایده آل برای استراحت در اروپا است، اما مقصدی عالی برای کریسمس های اروپا و سفر پاییزی به اروپا است. حتما عاشق زادار (Zadar) و غروب زیبای آن یا نین (Nin) یکی از عاشقانه ترین مقاصد و دوبروونیک (Dubrovnik) خواهید شد که لوکیشن و الهام بخش سریال بازی های تاج و تخت است. شما همچنین عاشق سبک معماری پولا خواهید شد، این شهر غنی از تاریخ است، به ویژه آمفی تئاتر رومی در پولا، یکی از بهترین جاذبه های حفظ شده در اروپا می باشد.

پولا همچنین مقصدی عالی برای کسانی است که عاشق تعطیلات آرام، آفتاب و دریا هستند. در سفر پاییزی به اروپا، از تعطیلات باشکوه خود در پولا لذت ببرید و در شهر کراوات استراحت کنید.

سفر پاییزی به اروپا | گدانسک در لهستان Gdansk

گدانسک یک مقصد عالی اروپایی برای سفر پاییزی به اروپا است. بیشتر مسافران از زیبایی این شهر شگفت زده می شوند. هیچ مکان دیگری مانند گدانسک شهر شجاعت، طراوت و آزادی نیست. گدانسک مرکز پررونق فرهنگ، علم، ورزش و تفریح است. در پاییز با گدانسک آشنا شوید تا تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشید.

هتل خود را در گدانسک رزرو کنید و از بهترین فعالیت ها در گدانسک برای اقامت 5 ستاره در یکی از زیباترین شهرهای لهستان لذت ببرید.

سفر پاییزی به اروپا | بوردو در فرانسه Bordeaux

بوردو که به عنوان زیباترین مقصد اروپا و سفر پاییزی به اروپا انتخاب شده است، شهری است که خاطرات عطر و بوهای خوش طعم و تصاویر بصری فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. این شهر که در حال حاضر یکی از مقاصد مورد علاقه مسافرانی است در جستجوی مقاصد اصیل هستند، اقامتی استثنایی را برای شما به ارمغان می آورد که نه تنها تاریخ، غذاهای گرم، ساکنان گرم و با لبخند بلکه تاکستانهای سنت امیلیون (Saint-Emilion)، سواحل آرکاچون (Arcachon) را در خود جای داده است. شما عاشق آکیتین (Aquitaine) می شوید یکی از زیباترین منطقه ها فرانسه!

بوردو مکانی سنتی، معاصر، کلاسیک، زیرزمینی و جهانی است. پاریس هیچ چیز برای رشک بردن ندارد و پاییز فصل ایده آلی برای کشف این شهر و تاکستان های آن است. شما می توانید تا دیر نشده است هتل، مهمانپذیر، آپارتمان، قلعه خود را در بوردو و همچنین بهترین فعالیتها و تورهای خود را رزرو کنید.

فلورانس در ایتالیا Florence

ایتالیا مقصد ترجیحی برای مسافران از سراسر جهان و فلورانس مقصد مورد علاقه برای مسافرانی است که در پی عاشقانه ترین مقاصد در اروپا و سفر پاییزی به اروپا هستند، بهترین رویدادهای فرهنگی در اروپا و زیباترین موزه های اروپا در فلورانس واقع شده است.

بیایید و در سکوت یک روز پاییزی، گالری اوفیزی، دیوید میکل آنژ و فلورانس دوئومو را از نزدیک کنید.

شما می توانید بهترین فعالیت ها را در فلورانس برای خود انتخاب کنید و از گذران اوقات خود در این شهر لذت ببرید و اقامت استثنایی در یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا داشته باشید.

بیلبائو در اسپانیا Bilbao

رابرت واترول، ایو کلاین، اندی وارهول، ژان میشل بسکیات (Robert Wotherwell, Yves Klein, Andy Warhol, Jean-Michel Basquiat)، بزرگترین هنرمندان در پاییز در موزه گوگنهایم (Guggenheim) در بیلبائو در انتظار شما هستند.

از صف های طولانی و اتاق های شلوغ اجتناب کنید، در پاییز همه چیز در بیلبائو آرام تر است. مجموعه دائمی موزه آثار هنری خارق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در آرامش کامل در کنار جمعیت محدود از آنها لذت ببرید.

اگر چشم انداز ها را به آثار هنری موزه ترجیح می دهید، مسئله ای نیست، تاکستان های اطراف بیلبائو رنگ های زیبایی در پاییز دارند. خود را مهمان بازدید از تاکستان های ریوجا یا گشت و گذار یک روزه در بیلبائو کنید. با رزرو هتل، آپارتمان، مهمانخانه خود در بیلبائو تعطیلات عالی در اسپانیا داشته باشید.

سفر پاییزی به اروپا | هانوفر در آلمان Hannover

هانوفر نه تنها بهشتی برای دوستداران فضای سبز است بلکه به لطف پارک های متعدد و باغ های سلطنتی هرنهاوزن (Herrenhausen) یا جنگل ارزشمند Eilenriede مکانی عالی برای سفر پاییزی به اروپا است. هانوفـر همچنین با یکی از مشهورترین خیابان های خرید آلمان، Georgstraße ، مقصدی عالی برای خرید است.

هانوفر در وسط آلمان و اروپا واقع شده است، دسترسی به آن بسیار آسان است و یکی از بهترین مقاصد اروپایی برای تفریح شهری در پاییز است.

شما می توانید از اقامتی آرامش بخش و پرهیجان در یکی از زیباترین شهرهای آلمان لذت ببرید.

تورین در ایتالیا Turin

متوجه خواهید شد، پاییز بهترین فصل برای کشف ایتالیا و سفر پاییزی به اروپا است. در پاییز تورین، مانند فلورانس، با بهترین رنگ های خود لباس می پوشد تا اقامتی فراموش نشدنی را در مرکز منطقه پیمونت (Piedmont) و مرکز سابق ساووی Savoy به شما ارائه دهد.

گنت در بلژیک Ghent

گنت شهری است که گفته می شود از یک افسانه بیرون آمده است. این شهر از شناخته شده ترین شهرهای بلژیک نیست و با این وجود مطمئناً یکی از زیباترین شهرهای این کشور کوچک برای سفر پاییزی به اروپا است. رودخانه، تاریخ، قلعه، سنت ها، فروشگاه های آن، رویدادهای فرهنگی آن و هزار چیز برای انجام و کشف در گنت وجود دارد.

با سفربه گنت، شیرینی زندگی این شهر را بشناسید و با یکی از بهترین فعالیت ها در گنت، کمی بیشتر از اوقات خود در فصل پاییز لذت ببرید.

سفر پاییزی به اروپا | بوداپست در مجارستان Budapest

از تپه های بوداپست بالا بروید و رودخانه و رنگ های گرم درختان موجود در چشم انداز را تماشا کنید و به شما این احساس را می دهد که در یکی از رمانتیک ترین شهرهای اروپا تنها هستید.

از بهترین فعالیت ها در بوداپست مانند سفر تفریحی تماشای لذت ببرید یا با کارت بوداپست از بهترین فعالیت های بوداپست لذت ببرید. ده ها فعالیت در انتظار شما در مرکز مجارستان است. سالن بازار مرکزی، خانه اپرای بوداپست، تپه قلعه، همه چیز در پاییز در بوداپست آرام تر است.

با سفر پاییزی به اروپا از شیرینی زندگی یکی از زیباترین مقاصد اروپایی برای بازدید در پاییز لذت ببرید.

بارسلونا در اسپانیا Barcelona

پارک گوئل، ساگرادا فامیلیا، کلیسای سلطنتی مونسرا (Park Güell, Sagrada Familia, The Montserra Royal Basilica)، زیباترین گنجینه های بارسلونا در پاییز منتظر شما هستند تا تجربه منحصر به فردی را در یکی از مسافرت های عالی در سراسر مقصدهای مورد علاقه جهان به شما ارائه دهند.

در فصل پاییز همه چیز در بارسلونا ارزان تر است! از این زمان برای بازدید از منطقه ها اطراف بارسلونا مانند شهرهای زیبای Girona یا Sitges لذت ببرید.

سفر پاییزی به اروپا | پورتو در کشور پرتغال Porto

بهار تابستان پاییز زمستان! پورتو شهری عالی است که در تمام فصول سال کشف می شود. فقط یک تابش آفتاب برای روشن کردن خانه های رنگارنگ ریبیرا Ribeira و درخشانی علفزار های دو گایا Nova de Gaia کافی است.

دومین شهر پرتغال در لیسبون، شهری فوق العاده و رویایی است اما بسیاری از مسافران عاشق جذابیت های پورتو شده اند. پاییز زمان مناسبی برای کشف دره دورو و تاکستان های آن است که از طریق یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است.

هتل خود را در پورتو با بهترین قیمت در پاییز رزرو کنید و بهترین فعالیت های خود را در پورتو به عنوان تور دره دورو با نوشیدن قهوه یا تور غذای لذیذ در پورتو رزرو کنید. پاییز را در پورتو دوست خواهید داشت.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2142

به "12 تا از بهترین شهرهای ساحلی اروپا برای سفر در پاییز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 تا از بهترین شهرهای ساحلی اروپا برای سفر در پاییز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید