تور ترکیه ارزان: صعود یک پله ای یاران معروف در لیگ والیبال ترکیه

به گزارش شاتر عکاسی، تیم والیبال فنرباغچه با پیروزی در لیگ والیبال ترکیه یک پله صعود کرد و در رده دوم این لیگ ایستاد.

تور ترکیه ارزان: صعود یک پله ای یاران معروف در لیگ والیبال ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و یکم لیگ والیبال ترکیه برگزار گردید که در یکی از مهمترین ملاقاتها تیم والیبال فنرباغچه به مصاف بورسا رفت و در یک بازی آسان توانست 3 بر صفر به پیروزی برسد.

این ملاقات یک ساعت و 22 دقیقه ای در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 14 به سود فنرباغچه سرانجام یافت. سعید معروف بازیکن ایرانی والیبال فنرباغچه در این ملاقات توانست 2 امتیاز برای تیمش کسب کند.

اسطوره والیبال ایران یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس برای تیمش کسب کرد. سید محمد موسوی دیگر ملی پوش والیبال ایران که برای فنرباغچه بازی می نماید در این رقابت با صلاحدید سرمربی از روی نیمکت کار را دنبال کرد.

فنرباغچه با این پیروزی 48 امتیازی شد(16 پیروزی و 5 باخت) و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد. هالک بانک بدون شکست و با 60 امتیاز در صدر لیگ والیبال ترکیه واقع شده است.

زراعت بانک که تا پیش از این در رده دوم لیگ والیبال ترکیه قرار داشت در این هفته مقابل هالک بانک با نتیجه 3 بر یک بازنده شد و جای خود را به فنرباغچه داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2062

به "تور ترکیه ارزان: صعود یک پله ای یاران معروف در لیگ والیبال ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: صعود یک پله ای یاران معروف در لیگ والیبال ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید