تور ارزان روسیه: شمخانی: مسکو، پکن و وین برای تامین منافع ملی ایران نقش مکمل دارند

به گزارش شاتر عکاسی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی با بیان این که راهبرد متوازن سازی روابط خارجی با قدرت پیگیری خواهد شد، گفت: مسکو، پکن و وین برای تامین منافع ملی ایران نقش مکمل دارند.

تور ارزان روسیه: شمخانی: مسکو، پکن و وین برای تامین منافع ملی ایران نقش مکمل دارند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (دوشنبه) چهارم بهمن ماه در توئیتی نوشت: راهبرد متوازن سازی روابط خارجی با قدرت پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسکو، پکن و وین برای تامین منافع ملی ایران نقش مکمل دارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام نمود: دوگانه های میدان و دیپلماسی یا شرق نگری و غرب محوری، همگی آدرس های غلطی است که کارکرد سیاست خارجی را در ادوار گذشته محدود کرد.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز امروز در مراسم اختتامیه همایش ملی ایران و همسایگان در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: بارها سعی کردیم شرح دهیم هیچ اقدامی که خدشه ای وارد کند به تصمیم سیاسی و شعار پایدار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقلال سیاسی کشور و نه شرقی و نه غربی، اتفاق نیفتاده نه در رویکرد ما به چین و نه در رویکرد ما به روسیه و به صراحت اعلام می کنیم که در حوزه روابط خارجی هم با غرب و هم با شرق کار می کنیم ولی در حوزه استقلال سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش و به درستی قرار گرفته است. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1982

به "تور ارزان روسیه: شمخانی: مسکو، پکن و وین برای تامین منافع ملی ایران نقش مکمل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: شمخانی: مسکو، پکن و وین برای تامین منافع ملی ایران نقش مکمل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید