رئیس سازمان میراث فرهنگی میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن را تبریک گفت

به گزارش شاتر عکاسی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در پیامی میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن را تبریک گفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن را تبریک گفت

متن پیغام علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا اعطیناک الکوثر

بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت سرور زنان دنیا، مادر عصمت، زهرای پاک بتول و روشنی چشم رسول حضرت فاطمه (س) گرامیداشت مقام زن و روز مادر و تولد سلاله پاکش بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) را همزمان با نزدیک شدن سال نو و پیوند رستاخیر طبیعت به فال نیک می گیریم.

روزی که به برکت و حرمت سرور زنان دنیا فرصتی است برای یادآوری اهمیت و صندلی زنان و قدردانی از خدمات و تلاشهای بی شائبه آنان، زنانی که در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام بر می دارند.

اینجانب ضمن احترام به مقام شامخ مادر و تبریک این روز خجسته به تمامی مسلمانان و بانوان ایران اسلامی امیدوارم توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت زهرا (س) را داشته باشیم و جامعه از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر گردد و زنان این مرز و بوم همچون گذشته با عزم و اراده استوار افتخار آفرین در صحنه خانواده و خدمت به جامعه با تبیین الگو و سیره فاطمی، بتوانند به رسالت اسلامی و انقلابی خویش در عرصه های گوناگون اجتماعی،سیاسی و فرهنگی بیش از پیش پیروز و سربلند باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 281

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید