حمایت شهرداری یزد از سرمایه گذاران حوزه گردشگری

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد گفت: با توجه به شرایط موجود و رکود بی سابقه در حوزه گردشگری، مصمم به حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه هستیم.

حمایت شهرداری یزد از سرمایه گذاران حوزه گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، محمد شیبانی گفت: با توجه به شرایط موجود و رکود بی سابقه در حوزه گردشگری، مصمم به حمایت از سرمایه گذاران فعال در این بخش هستیم.

او بابیان اینکه پس از ثبت شهر یزد در فهرست میراث جهانی، صنعت گردشگری یزد به یکی از اولویت های اصلی استان تبدیل شده است، اضافه نمود: تداوم و پایداری این صنعت در شهر و استان یزد یکی از امور مهمی است که نیاز به توجه و نظارت بیشتر از سوی مسئولان دارد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد بیان نمود: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد نیز به سهم خود مصمم است تا حمایت های لازم را در بازه زمانی فعلی نسبت به سرمایه گذران فعال در این حوزه اعمال کند.

او با اشاره به اینکه صنعت گردشگری استان و شهر یزد در شرایط شیوع کرونا به شدت آسیب دیده است، تأکید کرد: این سازمان با همکاری سازمان میراث فرهنگی تلاش خواهد کرد تا بخشی از این آسیب ها را جبران کند و زمینه پایدار ماندن سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 991

به "حمایت شهرداری یزد از سرمایه گذاران حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت شهرداری یزد از سرمایه گذاران حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید