جدیدترین فرایند بیماری کرونا در استان فارس، مرگ 16 نفر در 24 ساعت گذشته

به گزارش شاتر عکاسی، آخرین فرایند مربوط به بیماری کروناویروس در استان فارس، حاکی از جان باختن 16 هم استانی دیگر طی 24 ساعت گذشته بوده است.

جدیدترین فرایند بیماری کرونا در استان فارس، مرگ 16 نفر در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار از ، علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و تبیین آخرین شرایط کروناویروس در استان فارس، با اشاره به جان باختن 16 هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: هم اکنون مجموع موارد مرگ و میر در فارس بر اثر کروناویروس، به 335 مورد رسیده است.

او با اشاره به افزایش آمار آنالیز تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان فارس به 194 هزار و 824 مورد، ادامه داد: بر اساس آخرین آمارها، مجموع موارد مثبت نیز تا به امروز به 26 هزار و 281 مورد رسیده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم اکنون هزار و 230 بیمار مشکوک و دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان فارس بستری هستند، توضیح داد: شرایط جسمی 89 نفر از این بیماران وخیم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه نمود: با افزایش مراقبت تیم های بهداشتی و درمانی در استان، تا به امروز 22 هزار و 168 نفر از بیماران مبتلا به کروناویروس از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او بر لزوم استفاده از ماسک در هنگام خروج از منزل و به ویژه در مواقع خرید در مراکز خرید سرپوشیده تاکید نمود و از مردم خواست: حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی منظم دست ها را فراموش نکنند تا بتوانیم این ویروس را شکست بدهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1134

به "جدیدترین فرایند بیماری کرونا در استان فارس، مرگ 16 نفر در 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین فرایند بیماری کرونا در استان فارس، مرگ 16 نفر در 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید