تصاویر واقعی و مشخصات فنی کلیدی گوشی وان پلاس 9 لو رفت

به گزارش شاتر عکاسی، وان پلاس قرار است در نیمه اول سال آینده میلادی از پرچم داران سری وان پلاس 9 رونمایی کند و به همین خاطر تا به امروز خبرهای زیادی در رابطه با آن ها منتشر شده. در راستای افشای اطلاعات مربوط به این گوشی ها اما روز گذشته تصاویر واقعی از وان پلاس 9 به همراه مشخصات فنی کلیدی آن لو رفت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تصاویر واقعی و مشخصات فنی کلیدی گوشی وان پلاس 9 لو رفت

هما ن طور که احتمالا می دانید، وان پلاس میخواهد در سال آینده میلادی از سه پرچم دار رونمایی کند که شامل وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9E (یا 9 لایت - از بابت نام این گوشی مطمئن نیستیم) می شوند. شرکت چینی تا به این لحظه فعالیت نسبتا کمی در بازار گوشی های هوشمند داشته اما بعد از استقبال خوب کاربران از محصولات این شرکت، تصمیم گرفت به تعداد گوشی های خود اضافه کند. بدین ترتیب محصولی تحت عنوان وان پلاس 9E هم احتمالا به عنوان یک پرچم دار مقرون به صرفه، به پرچم داران اصلی شرکت اضافه خواهد شد.

اما در رابطه با مدل استاندارد خبرهای زیادی منتشر شده. امروز هم شاهد افشای یک سری تصاویر از منوی داخلی و همچنین معینات فنی کلیدی وان پلاس 9 بودیم که ما را تا حدودی با ظاهر گوشی و قابلیت های آن آشنا کرد. در تصویر اول، همان طور که مشاهده می کنید، نمای پنل جلویی محصول به نمایش درآمده که نشان می دهد وان پلاس مطابق انتظار از دوربین سلفی با طراحی حفره ای در سمت چپ-بالای نمایشگر بهره می برد.

  • وان پلاس 9 پرو با استاندارد ضد آب IP68 راهی بازار خواهد شد

اما تصویر دوم اطلاعات بیشتری را فاش می نماید. در این تصویر که نمایی از منوی سریع گوشی را به نمایش می گذارد، می توان گزینه مربوط به شارژ معکوس را مشاهده کرد. قابلیتی که به همراه شارژ بی سیم، تنها برای وان پلاس 8 پرو در دسترس قرار داشت و گمان می شد در پرچم دارهای جدید هم تنها مدل پرو به آن مجهز گردد.

این طور که به نظر می رسد، سری وان پلاس 9 (احتمالا به جز مدل 9E) از قابلیت هایی نظیر شارژ بی سیم و شارژ معکوس بهره مند خواهند بود. علاوه بر این، به گزارش وب سایت 91mobiles، وان پلاس 9 به یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر 66 واتی هم مجهز خواهد شد. باتری که وان پلاس برای مدل استاندارد سری 8 از پرچم داران خود در نظر گرفته بود، 4300 میلی آمپر ظرفیت داشت و به نوعی می توان 200 میلی آمپر ساعت را با در نظر دریافت پردارنده های کم مصرف سال آینده، پیشرفت مناسبی ارزیابی کرد.

اینکه وان پلاس میخواهد شارژر 66 واتی را درون جعبه محصول قرار دهد یا خیر هنوز معین نیست. در رابطه با سرعت شارژر سری گلکسی S21 سامسونگ هم خبرهای زیادی منتشر شده بود اما در نهایت به نظر می سد غول کره ای قصد ندارد این گوشی ها را به همراه شارژر راهی بازار کند. به هر حال امیدواریم این اتفاق برای محصولات وان پلاس هم رخ ندهد. هرچند به نظر می رسد به زودی تمام شرکت ها به همین سیاست روی خواهند آورد.

در رابطه با گوشی های سری وان پلاس 9 هنوز اطلاعات افشا نشده زیادی باقی مانده است. خبرهایی که تا به امروز منتشر می شدند بیشتر روی مدل استاندارد از این سری تمرکز داشتند و در رابطه با مدل پرو و E یا لایت، جزئیات معین نشده زیادی وجود دارد که احتمالا تا یکی دو ماه دیگر از آن ها هم آگاه خواهیم شد. انتظار می رود شرکت چینی در ماه مارس سال 2021 از این گوشی ها رونمایی کند. یعنی کمتر از چهار ماه دیگر. بنابراین به نظر می رسد زمان نسبتا زیادی باقی مانده که بخواهیم در این لحظه از معینات کامل این گوشی ها آگاه شویم.

  • وان پلاس احتمالا روی یک گوشی میان رده با شارژر 33 واتی کار می نماید

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1423

به "تصاویر واقعی و مشخصات فنی کلیدی گوشی وان پلاس 9 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی و مشخصات فنی کلیدی گوشی وان پلاس 9 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید