افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده وان پلاس Nord2 5G

به گزارش شاتر عکاسی، اگرچه مدتهاست که کمپانی چینی وان پلاس OnePlus راه اندازی گوشی تازه OnePlus Nord 2 5G را تأیید نموده است، اما در این مدت تمام اطلاعات موجود از این گوشی مربوط به شایعاتی بود که از سوی افشاکنندگان دنیای فناوری منتشر می شد، با این حال، اکنون بعضی از مشخصات این گوشی میان رده در پایگاه داده AI Benchmarks مشاهده شد که می تواند به اسم اولین مشخصات رسمی این گوشی تلقی گردد.

افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده وان پلاس Nord2 5G

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، سال گذشته و در ماه جولای بود که شرکت چینی وان پلاس، گوشی میان رده OnePlus Nord را روانه بازار کرد که به محبوبیت زیادی دست یافت. همین امر سبب شد تا سازنده چینی مدتی بعد Nord CE را روانه بازار کند تا بدین شکل خانواده سری Nord وان پلاس متولد گردد. با این همه، از همان آغاز شایعات متعددی در مورد جانشین وان پلاس نورد مطرح شد تا اینکه خاتمه سازنده چینی وجود گوشی OnePlus Nord 2 5G را تأیید کرد و افشاگران دنیای فناوری هم آغاز به حدس درباره مشخصات اصلی آن کردند.

به گزارش خبرنگاران، شایعات حاکی از آن است که وان پلاس گوشی OnePlus Nord 2 5G را در ماه جولای راه اندازی خواهد نمود چرا که گوشی OnePlus Nord هم سال گذشته در همین ماه معرفی گردید. در این میان چند گزارش هم ادعا نموده اند که Nord 2 از چیپست Dimensity 1200v برخوردار است که در حال حاضر قدرتمندترین تراشه موبایل MediaTek است. اکنون با مشاهده این گوشی در سایت معیار AI Benchmarks برای اولین بار ما می توانیم بعضی از این شایعات را مورد ارزشیابی قرار دهیم.

فهرست AI Benchmarks نشان می دهد که گوشی هوشمند OnePlus Nord 2 5G به تراشه Dimensity 1200 و 8 گیگابایت رم، در کنار سیستم عامل Android 11 مجهز شده است. بنابراین، این اولین تفاوت عمده میان این گوشی و نسل قبلی وان پلاس نورد است که شایعات متعدد در این خصوص را هم تأیید می نماید.

مشخصات گوشی OnePlus Nord 2 5G

گزارش های قبلی نشان داده اند که OnePlus Nord 2 5G دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED است که دارای وضوح + FHD، نسبت ابعاد 20: 9، نرخ تازه سازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت روی صفحه است. چیپست این گوشی هم همانگونه که اشاره شد، تراشه Dimensity 1200 را به همراه باتری 4500 میلی آمپری راهنمایی می نماید. برای عکس های سلفی، این گوشی ممکن است از یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی بهره ببرد و آرایه دوربین پشتی آن هم ممکن است از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل شده باشد.

علاوه بر این، یک گزارش دیگر اخیر ادعا نموده است که OnePlus Nord 2 5G مشابه تلفن Realme GT 5G Master Edition آینده خواهد بود که قرار است در کشور چین عرضه گردد. این گوشی هوشمند ریلمی به احتمال زیاد از یک نمایشگر 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 870 و سیستم دوربین سه گانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برخوردار است، بنابراین سایر مشخصات می تواند برای هر دو گوشی یکسان باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1732

به "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده وان پلاس Nord2 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده وان پلاس Nord2 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید