گوشی میان رده وان پلاس Nord رسما معرفی گردید

به گزارش شاتر عکاسی، بالاخره بعد از مدت ها انتظار گوشی میان رده وان پلاس Nord رسما معرفی گردید که از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید. این گوشی از همان دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وان پلاس 8 بهره می برد و در کنار آن باید به نمایشگر 90 هرتز AMOLED و شارژ سریع 30 وات هم اشاره کنیم.

گوشی میان رده وان پلاس Nord رسما معرفی گردید

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 765G است و به غیر از این بخش، این گوشی فرق خاصی با یک پرچم دار جذاب ندارد. اگرچه این یک تراشه میان رده محسوب می گردد، اما در هر صورت توان مناسبی را برای گوشی به ارمغان می آورد و در کل از امکانات قابل توجهی بهره می برد.

طبق وعده وان پلاس، این گوشی تا دو سال آینده نسخه های جدید اندروید را دریافت می نماید و کاربران آن تا سه سال دیگر می توانند از آپدیت های امنیتی بهره ببرند. وان پلاس Nord مجهز به نمایشگر 6.44 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2400 است و رفرش ریت آن هم به 90 هرتز می رسد. از بین ضعف های این نمایشگر می توانیم به عدم پشتیبانی از HDR اشاره کنیم. همچنین حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است و البته کاربران می توانند از قابلیت تشخیص چهره هم بهره ببرند.

در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر این گوشی دو دوربین سلفی دیده می گردد. یکی از آن ها مبتنی بر سنسور 32 مگاپیکسلی است که می تواند سلفی های جذابی را ثبت کند و ضمناً از قابلیت ترکیب پیکسل ها هم پشتیبانی می نماید. در کنار آن شاهد تعبیه یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی هم هستیم که مشخصا برای عکس های سلفی دست جمعی مثمر ثمر واقع می گردد.

در پنل پشتی دوربین چهارگانه توجه را جلب می نماید. دوربین اصلی مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی است و از گگرددگی دیافراگم F/1.75 به همراه لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. روی هم رفته همان دوربین اصلی وان پلاس 8 روانه این گوشی میان رده شده است. البته وان پلاس Nord به دلیل داشتن اسنپ دراگون 765G در حالت فیلمبرداری 4K می تواند از حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه استفاده کند. کاربران برای ضبط ویدیوهای اسلومشون با رزولوشن 1080p باید به سرعت 240 فریم در ثانیه بسنده نمایند.

در کنار دوربین اصلی باید به دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی اشاره کنیم و وان پلاس برای هواداران عکس های ماکرو هم یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو تعبیه نموده است. در نهایت نباید وجود سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

انرژی این گوشی از جانب باتری 4115 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات، کاربران برای شارژ کردن آن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند. به گفته وان پلاس، در عرض نیم ساعت شارژ این باتری از 0 به 70 درصد می رسد. همچنین باید بگوییم در بدنه این گوشی اثری از جک هدفون دیده نمی گردد.

این گوشی از تاریخ 4 آگوست (14 مرداد) روانه بازار اروپا و هند می گردد. وان پلاس Nord مبتنی بر 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 25 هزار روپیه (335 دلار) روانه بازار هند می گردد و این مدل قرار نیست در کشورهای دیگر عرضه گردد. همچنین مدل های 8/128 گیگابایتی و 12/256 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 399 و 499 یورو روانه بازار اروپا می شوند که البته این مدل ها در هند به ترتیب 375 دلار و 400 دلار قیمت دارند.

  • وان پلاس بازار پرچم داران مالی را به کدام برند واگذار خواهد نمود؟

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1136

به "گوشی میان رده وان پلاس Nord رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده وان پلاس Nord رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید