شروع عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف قم

به گزارش شاتر عکاسی، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از شروع عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف جهت انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان اطلاع داد.

شروع عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف قم

علیرضا مظفری،مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم شهرک صنوف را به عنوان یک شهرک تخصصی صنعت ساختمان نام بُرد و اظهار کرد: عملیات اجرایی و احداث فاز سوم شهرک صنوف به مساحت 10 هکتار جهت آماده سازی، انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان شروع شده است.

به گفته او عملیات اجرایی این پروژه به مساحت 10 هکتار در شمال غربی شهرک صنوف انتهای بلوار تلاشگران و در مجاورت سایت آهن فروشان با در نظر گرفتن 10 خیابان اصلی به مساحت 30 هزار مترمربع، 14 هزار مترمربع فضای سبز و بعلاوه 140 واحد کارگاهی به مساحت 54 هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: پیگیری و شروع عملیات اجرایی زیرساخت های مورد احتیاج با اهتمام ویژه ای دنبال می گردد و طرح هایی که تا به امروز مورد بهره برداری قرار گرفته بیانگر وجود این تفکر و راهبرد است که سرانه ها هر چه سریع تر تکمیل گردد تا شهروندان و به خصوص کسبه فعال در این شهرک بزرگ بتوانند از خدمات کمی و کیفی مناسب برخوردار شوند.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2134

به "شروع عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید