Booking.com ربات سخنگوی رزرو هتل راه اندازی می نماید

به گزارش شاتر عکاسی، وب سایت مشهور رزرو هتل Booking.com به تازگی ربات سخنگوی رزرو هتل به زبان انگلیسی را برای پاسخگویی به مشتریان راه اندازی نموده است.

Booking.com ربات سخنگوی رزرو هتل راه اندازی می نماید

سایت بوکینگ (Booking.com) خبر از توسعه نسخه آزمایشی ربات سخنگوی جدیدش، بوکینگ اسیستنت (Booking Assistant) داد که هم اکنون به طور گسترده در دسترس انگلیسی زبان هایی است که قصد رزرو هتل دارند.

در آخرین تحولات پلتفرم پیغام رسان سایت بوکینگ، یعنی بوکینگ اسیستنت، تکنولوژی هوش مصنوعی اختصاصی با خدمات حمایت از مشتری قدرتمند این شرکت ترکیب می گردد.

بوکینگ اسیستنت که در دسترس انبوه روزافزون مسافرانی قرار گرفته که قصد سفر در روزهای شلوغ آخر سال را دارند، به مشتریان این امکان را می دهد تا برای رزروهای آینده شان خدمات سریع مانند پاسخ به موقع به درخواست های رایج را دریافت نمایند. این پیغام رسان همه این کارها را به وسیله یک رابط چت هوشمند انجام می دهد.

بوکینگ اسیستنت می تواند خیلی سریع انبوهی از پرسش های مربوط به امور پس از رزرو مسافران را پیدا نموده و به طور اتوماتیک در دستگاه و پلتفرم مورد نظر مشتریان به آن ها پاسخ دهد.

بوکینگ اسیستنت با استفاده از تکنولوژی های طبیعی پردازش زبان، پرتکرارترین پرسش های مشتریان درباره موضوعاتی چون پرداخت، حمل و نقل، زمان ورود و خروج، درخواست ابطال، اطلاعات پارکینگ، درخواست تخت اضافی، قوانین مربوط به حیوانات خانگی، وای فای و اینترنت و بعلاوه پیغام های مربوط به احوال پرسی و تشکر را تشخیص می دهد.

جیمز واترز، رئیس بخش بین الملل خدمات مشتریان سایت بوکینگ می گوید:

برای ما هوش مصنوعی به معنای جایگزینی با تعاملات انسانی نیست. بلکه راهی است برای تسهیل ارائه تجربه سفری لذت بخش و بی حاشیه به مسافران مان. از آنجایی که ما در صنعتی مشغول به کار هستیم که بسیار شخصی، عاطفی و پیچیده است، حفظ تعادل مناسب میان تعاملات واقعی انسانی و اتوماسیون کارآمد در تمام مراحل سفر مشتری، به خصوص در کار با بوکینگ اسیستنت، چیزیست که ما همیشه سعی داریم آن را بهبود ببخشیم.

مسافران از هر دستگاه یا کانالی ارتباطی ای که استفاده نمایند، می توانند پاسخ های لازم را از بوکینگ اسیستنت دریافت نمایند.

بوکینگ اسیستنت ابتدا به عنوان یک برنامه موبایلی ساخته شد و سپس جهت کار در محیط های iOS و اندروید در قالب اپلیکیشن Booking.com و بعلاوه پیغام رسان فیسبوک تطبیق داده شد.

علاوه بر این، این ربات به وسیله سایت بوکینگ روی لپتاپ، تبلت و موبایل هم قابل دسترسی است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2010

به "Booking.com ربات سخنگوی رزرو هتل راه اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Booking.com ربات سخنگوی رزرو هتل راه اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید