15 واحد ضایعاتی غیرمجاز در سمنان تعطیل شدند

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، سید عباس دانایی صبح دوشنبه در کارگروه بهبود مستمر کسب وکار سمنان که به میزبانی فرمانداری برگزار گردید، ضمن بیان اینکه ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات در دستور کار دولت واقع شده است، بیان نمود: 45 واحد ضایعات در شهرستان فعالیت دارد که نظارت مستمر بر کار این واحدها در زمره وظایف کارگروه است.

15 واحد ضایعاتی غیرمجاز در سمنان تعطیل شدند

وی اضافه کرد: نظارت ها و بازرسی های انجام شده توسط کارگروه بهبود مستمر کسب وکار در هفته گذشته منجر به تعطیلی و پلمپ 15 واحد جمع آوری ضایعات بدون مجوز در سطح سمنان شد که نشان از عزم جدی برای مقابله با واحدهای ضایعاتی بدون مجوز دارد.

اعطای 20هکتار زمین برای مراکز ضایعاتی

فرماندار سمنان ساماندهی و برخورد با مراکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات و پسماندها را اولویت اصلی کارگروه بهبود مستمر کسب وکار دانست و گفت: اهمیت این ضایعات به دلیل قرارگیری در حومه شهر و فضای غیربهداشتی است که می توانند عمدتاً برای شهروندان ایجاد نمایند.

دانایی درباره موانع رسیدگی به پرونده ضایعات غیرمجاز در سمنان، شرح داد: متأسفانه افراد متخلف برخلاف ضوابط اقدام به جمع آوری ضایعات و تجمیع آن ها در انبارهای ضایعات فروشی و اماکن غیرمجاز در اطراف و داخل شهر می نمایند که موجب مشکلاتی در بخش های مختلف گردیده است.

وی اضافه کرد: باهدف ساماندهی ضایعاتی های سمنان، زمینی به وسعت 20 هکتار موسوم به مرکز بازیافت برای استفاده تمامی واحدها و مراکز جمع آوری ضایعات آماده گردیده که در صورت آمادگی برای جمع آوری ضایعاتی ها از درون شهر، واگذار خواهد شد چراکه ما معتقد هستیم این مراکز باید به خارج از محدوده شهری منتقل شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 52

به "15 واحد ضایعاتی غیرمجاز در سمنان تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 واحد ضایعاتی غیرمجاز در سمنان تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید