تور اروپا: 11 انتقال احتمالی بزرگ در فوتبال اروپا

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - نشریه انگلیسی سان فهرستی از بازیکنانی را که ممکن است در جابجایی زمستانی فوتبال اروپا به تیم جدیدی ملحق شوند، منتشر کرد.

تور اروپا: 11 انتقال احتمالی بزرگ در فوتبال اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایرنا، با آغاز سال 2022، پنجره جابجایی زمستانی از امروز (شنبه) باز شد و تیم های مختلف انگلیسی، می توانند آغاز به تقویت خود نمایند. نشریه سان، فهرستی از 11 انتقال بزرگی را که ممکن است در نقل و انتقلات زمستانی رقم بخورد، منتشر کرد.

دروازه بان

دن هندرسون

دروازه بان دوم شیاطین سرخ و تیم ملی انگلیس در روزهای درخشش دخه آ به یک نیمکت نشین تبدیل شده است. تاتنهام قصد به خدمت گرفتن این دروازه بان را دارد. او با رالف رانگنیک سرمربی یونایتد در روزهای آینده نشستی را برگزار خواهد نمود.

دفاع راست

کوین تریپیر

باشگاه نیوکاسل با 15 میلیون یورو در پی به خدمت گرفتن این بازیکن است تا ملی پوش سه شیرها را به جزیره بازگرداند.

دفاع وسط

اسون بات من

بازیکن 21 ساله تیم لیل دیگر بازیکنی است که مد نظر نیوکاسل قرار داشته و ممکن است با 40 میلیون پوند راهی این باشگاه گردد.

آنتونیو رودیگر

این مدافع 6 ماه از قراردادش با چلسی به جای مانده اما باشگاه لندنی برای اینکه از انتقال این بازیکن منتفع گردد ممکن است در زمستان او را به فروش برساند. رئال مادرید از جمله تیم های خواستار این بازیکن است.

دفاع چپ

لوکاس دینیه

با توجه به مصدومیت بن چیلول و مارکوس آلونسو گزینه آبی های لندن برای پست دفاع چپ چلسی است.

هافبک ها

پل پوگبا

بازیکنی که حاضر به تمدید قرارداد با شیاطین سرخ نشد و ممکن است در پی اختلاف با مسوولان منچستریونایتد، به یوونتوس بازگردد.

آرون رمزی

مصدومیت های پی در پی باعث شده تا این ستاره ولزی جایگاهش را در ترکیب یووه از دست بدهد. به همین خاطر عنوان شده نیوکاسل در کوشش است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

دله علی

او در تفکرات آنتونیو کونته سرمربی تازه تاتنهام جایی ندارد و به همین علت دیوید مویس به مسوولان وستهام دستور جذب این بازیکن را داده است.

خط حمله

عثمان دمبله

از او به عنوان یکی از استعدادهای دنیا فوتبال یاد می شد. بازیکنی که یکی از عناصر اصلی فرانسه در راه قهرمانی دنیا در جام دنیای 2018 بود. با این حال او در بارسلونا به یک بازیکن همواره مصدوم تبدیل شده تا مسوولان این باشگاه را به فکر فروش بیاندازد. با توجه به این موضوع او هم مدنظر مسوولان نیوکاسل قرار گرفته است.

آنتونی مارسیال

این بازیکن نیز سال جاری نتوانسته روزهای خوبی را در منچستر داشته باشد و پشت ترافیک خط حمله شیاطین سرخ مانده است. نیمکت نشینی های متوالی باعث شده تا او از سرمربی تیم اجازه جدایی اش را بگیرد. باشگاه سویا درخواست جذب قرضی را به او داده؛ البته این پیشنهاد در ابتدا رد شد اما این باشگاه در کوشش است تا بار دیگر پیشنهاد تازهی را برای جذب این بازیکن مطرح کند.

دوشان ولاهوویچ

این موضوع از کسی پنهان نیست که آرسنال به یک مهاجم تمام عیار در این سطح احتیاج دارد چرا که اوبامیانگ در خط حمله تیم تنهاست. توپچی ها نیز در صدد دریافت پیشنهادی هستند که بتواند این ستاره صربستانی که در 22 بازی 18 گل زده را برای کوچ به استادیوم امارات راضی نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1987

به "تور اروپا: 11 انتقال احتمالی بزرگ در فوتبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: 11 انتقال احتمالی بزرگ در فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید