کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی شد

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد گفت: به منظور دستیابی به آخرین منابع علمی و اخبار لاتین و فارسی مربوط به ویروس کرونا، کتابخانه دیجیتال Covid-19 در این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی شد

جهت دریافت خدمات بهترین طراحی خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: به منظور دستیابی به آخرین منابع علمی و اخبار لاتین و فارسی مربوط به ویروس کرونا، کتابخانه دیجیتال Covid-19 در این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

رحیمی مطرح نمود: با توجه به رسالت دانشگاه مبنی بر آگاهی از جدید ترین پژوهش های علمی در دنیا از طریق دستیابی به پایگاه های معتبر علمی، راه اندازی کتابخانه دیجیتالی با موضوع روز دنیا یعنی Covid-19 می تواند جدیدترین پژوهش های انجام گرفته توسط محققان سراسر دنیا را در اختیار محققان قرار دهد.

محمد اسماعیلی طراح کتابخانه دیجیتال Covid-19 گفت: آدرس بیش از 30 سایت معتبرترین ژورنال های علمی دنیای در کنار آخرین اخبار سازمان دنیای بهداشت در مورد ویروس کرونا، همچنین آدرس پایگاه های علمی دنیا اسلام، مراکز اسناد علمی و الکترونیکی در قالب مجموعه کتابخانه الکترونیکی گردآوری و در وب سایت این واحد دانشگاهی در اختیار پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه علمی قرار گرفته است.

اسماعیلی گفت: راه اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتالی با امکان دسترسی به کتاب های علمی رشته های مختلف جهت دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور، از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 853

به "کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید