شرایط نارنجی دو شهرستان استان همدان

به گزارش شاتر عکاسی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشگی همدان گفت: از مجموع 10 شهرستان استان همدان، دو شهرستان در شرایط نارنجی و بقیه شهرستان ها در شرایط زرد کرونایی هستند.

شرایط نارنجی دو شهرستان استان همدان

به گزارش خبرنگاران از همدان،دکتر محد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: از مجموع 10 شهرستان استان همدان، دو شهرستان کبودراهنگ و نهاوند در شرایط نارنجی و بقیه شهرستان ها در شرایط زرد کرونایی هستند.

او گفت: تا شبانه روز گذشته شرایط جسمی 38 بیمار بستری در بیمارستان های استان همدان وخیم گزارش شده است.

محمد طاهری اضافه کرد: با شناسایی 134 بیمار تازه مبتلا به کووید 19 در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به 30 هزار و 651 و بیماران سرپایی مثبت به 98 هزار و 489 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: بعلاوه با فوت 2 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس تا به امروز به سه هزار و 87 نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان توضیح داد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 622 نفر بود که 82 نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: 9 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع شرایط جسمی 38 بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2022

به "شرایط نارنجی دو شهرستان استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نارنجی دو شهرستان استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید