ویزای مولتیپل عمان برای تجار ایرانی صادر می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، سفیر عمان با بیان اینکه امیدوارم تا انتها سال جاری بتوانیم ویزای مولتیپل را برای تاجران ایرانی فراهم کنیم، گفت: شرط دادن ویزای مولتیپل یک ساله به یک فرد این است که سرمایه گذاری دوجانبه باشد.

ویزای مولتیپل عمان برای تجار ایرانی صادر می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، سعود بن احمد خالد البروانی ظهر امروز در نشست با فعالین مالی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف ما تشویق کشور عمان و استان کهگیلویه و بویراحمد به توسعه همکاری های مشترک است.

سفیر عمان اضافه کرد: برای توسعه همکاری در هر بخش به طور جداگانه تفاهم نامه ای آماده و امضا گردد و امیدواریم هر چه زودتر این تفاهم نامه اجرایی گردد.

البراوانی با بیان اینکه امیدوارم تا سرانجام سال جاری بتوانیم ویزای مولتیپل را برای تاجران ایرانی فراهم کنیم، گفت: شرط دادن ویزای مولتیپل یک ساله به یک فرد این است که سرمایه گذاری دوجانبه باشد.

وی در رابطه با حوزه گردشگری عنوان نمود: وزیر کشور عمان در سرانجام ماه ژانویه در ایران خواهد بود و اگر چیزی در زمینه همکاری های مشترک در حوزه گردشگری در ذهن مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد می توانند، آماده نموده و در حضور وزیر ارائه دهند.

سفیر کشور عمان گفت: در طی دو روز آینده مسائل بانکی پیگیری می گردد و امیدوارم با نتیجه خوبی از مسقط برگردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 489

به "ویزای مولتیپل عمان برای تجار ایرانی صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای مولتیپل عمان برای تجار ایرانی صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید