ورود سامانه نو بارشی از سه شنبه

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - طبق اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی فعلی امروز از کشور خارج می شود و روز سه شنبه هفته آینده سامانه نو بارشی وارد کشور می شود.

ورود سامانه نو بارشی از سه شنبه

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده، در نیمه غربی کشور، استان های ساحلی دریای خزر، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان و برخی منطقه ها اصفهان بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی، در بوشهر و خوزستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

فردا، شنبه، 22 آبان ماه، سامانه بارشی از کشور خارج شده و فقط برای استان های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روزهای یکشنبه 23 آبان و دوشنبه 24 آبان در غالب منطقه ها کشور جو آرام بوده و مجددا با افزایش غلظت آلاینده های جوی روبرو خواهیم بود.

سه شنبه، 25 آبان با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور بارش باران و برف در شمال غرب، غرب، دامنه ها و ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر آغاز خواهد شد. همچنین امروز خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

دمای هوای تهران در روز جاری، در کمترین و بیشترین حالت خود بین 12 تا 6 درجه سانیتگراد، فردا بین 13 تا 5 درجه سانتیگراد و پس فردا بین 15 تا 7 درجه سانیتگراد متغیر است. همچنین آسمان تهران، امروز ابری گاهی با بارش باران و در اواخر وقت وزش باد و به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود.

فردا، در روز قسمتی ابری، در اواسط روز وزش باد و در شب قسمتی ابری گاهی با وزش باد است. پس فردا نیز قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر نیمه ابری و اوایل شب غبارمحلی پیش بینی می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1903

به "ورود سامانه نو بارشی از سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه نو بارشی از سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید