پیش بینی باران 4 روزه در 12 استان

به گزارش شاتر عکاسی، سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق 4 روزه در 12 استان کشور اطلاع داد.

پیش بینی باران 4 روزه در 12 استان

به گزارش تسنیم، با توجه آخرین نقشه های هواشناسی، روز دوشنبه 11 شهریور ماه برای استان های ساحلی دریای خزر بارش باران و برای شمال استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

  • مجله چهار گوشه ایران

روزهای سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان های ساحلی دریای خزر، بارش ها شروع می گردد که شدت آن برای استان گیلان خواهد بود. در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان های تهران، قزوین، البرز و سمنان نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق روی خواهد داد. پنجشنبه 14 شهریور برای سواحل دریای خزر و بعضی مناطق استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

طی دو روز آینده در بعضی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی می گردد که می توان باعث خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق گردد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام نموده است که روزهای دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 شهریور ماه در جنوب غرب کشور به سبب وزش باد شدید خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 328

به "پیش بینی باران 4 روزه در 12 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی باران 4 روزه در 12 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید