ورود استارتاپ های نوظهور برای حل مشکل اشتغال

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس هیأت مدیره صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از برنامه های صندوق کارآفرینی امید اتصال روستا به تجارت الکترونیک است و با همکاری با استارت آپ ها با جدیت در حال اجرا و نهایی سازی آن هستیم.

ورود استارتاپ های نوظهور برای حل مشکل اشتغال

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علی ربیعی رئیس هیأت مدیره این صندوق در جریان بازدید از دو استارت آپ گفت: بخش خدمات به آهستگی تاثیرگذاری خود را در رشد کشور خواهد داشت و می توان با سرمایه گذاری در حوزه خدمات و فضای مجازی جامعه و بخشی از اقتصاد را نجات داد.

ربیعی اضافه نمود: دیگر رشد اقتصادی فقط با صنایع بزرگ انجام نخواهد شد و خدمات تاثیر گذاری خود را در آینده بر رشد کشور نشان خواهد داد.

وی گفت: یکی از برنامه های صندوق کارآفرینی امید اتصال روستا به تجارت الکترونیک است و با همکاری با استارت آپ ها با جدیت در حال اجرا و نهایی سازی آن هستیم.

در جریان این بازدید همچنین اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در نشست با مدیرعامل یکی از شرکت های استارت آپی با تاکید بر توسعه فعالیت استارتاپ های پیشرو اظهار کرد: این روزها اکوسیستم استارتاپی زندگی را برای مردم آسان نموده به همین دلیل صندوق در کوشش است علاوه بر توسعه خدمات آنلاین خود از استارتاپ ها حمایت های لازم را داشته باشد.

وی اضافه نمود: ورود استارتاپ ها به بخش هایی که ظرفیت های شغلی بسیاری در آن وجود دارد، به اشتغالزایی کشور یاری بزرگی خواهد نمود.

نوراله زاده در ادامه با اشاره به اولویت های صندوق کارآفرینی امید در مورد حمایت از کسب و کارهای اینترنتی عنوان نمود: استراتژی صندوق همیشه این بوده که از استارت آپ های فعال در حوزه فین تک، اینترنت اشیا، واقعیت اضافه نموده، توسعه بازار کالاهای ایرانی و تامین اقتصادی جمعی حمایت کند. از این رو درصدد هستیم همکاری مان را با استارتاپ ها در جهت ارتقای کسب و کارهای روستایی افزایش دهیم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 221

به "ورود استارتاپ های نوظهور برای حل مشکل اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود استارتاپ های نوظهور برای حل مشکل اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید