همکاری دستگاه های مختلف موجب توسعه گردشگری تابستانی در بوشهر

به گزارش شاتر عکاسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر با اشاره به توسعه و رونق گردشگری تابستانی در این استان گفت: همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف باعث رونق گردشگری تابستانی در این استان شده است.

همکاری دستگاه های مختلف موجب توسعه گردشگری تابستانی در بوشهر

ناصر امیرزاده، مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر، امروز چهارشنبه 14 شهریور با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: خوشبختانه در تابستان سال جاری شاهد مشارکت دستگاه های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری های شهرهای مختلف، شیلات، سازمان بنادر، شورای شهر و شهرداری ها در برگزاری رویدادهای مرتبط با گردشگری بودیم که این مشارکت به رونق گردشگری تابستانی در این استان یاری کرد.

او اضافه نمود: با مشارکت این دستگاه ها توانستیم جشنواره های مختلفی را از جمله جشنواره برداشت خرما برگزار کنیم که در ادامه نیز تا سرانجام شهریور جشنواره های دیگری از جمله جشنواره ماهی و میگو برگزار خواهد شد.

امیر زاده گفت: این درحالی است که با توجه به تقارن ماه محرم با روزهای سرانجامی شهریور، با توجه به آیین های زیبا و سنتی عزاداری در استان بوشهر که بسیاری از آن ها ثبت ملی نیز شده است، احتمال افزایش ورود گردشگر و رونق گردشگری تابستانی را می دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین به تامین زیرساخت ها برای رونق گردشگری تابستانی در استان بوشهر اشاره نمود و اضافه نمود: ساماندهی اسکله تفریحی و مسافری بوشهر، ایجاد سامانه آنلاین فروش بلیت گردشگری دریایی و بهره برداری از دو هتل دو ستاره در هفته دولت از اهم فعالیت ها و اقدامات این اداره کل برای تامین زیرساخت های گردشگری تابستانی و دریایی در استان بوشهر است، ضمن این که اولین کشتی تفریحی ساخت داخل نیز سال جاری همزمان هفته گردشگری در استان بوشهر به بهره برداری خواهد رسید.

امیر زاده خاطر نشان کرد: در مجموع با برگزاری جشنواره ها و مراسم آیینی مختلف در سطح استان بوشهر از جمله در شهرهای کوچک این استان و نیز مشارکت دستگاه های مختلف و تأمین زیرساخت ها، سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد روند رو به رشد گردشگری تابستانی در استان بوشهر بودیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 297

به "همکاری دستگاه های مختلف موجب توسعه گردشگری تابستانی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دستگاه های مختلف موجب توسعه گردشگری تابستانی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید