نسخه فیس لیفت ون رنو ترافیک معرفی گردید

به گزارش شاتر عکاسی، جدیدترین فیس لیفت ون محبوب رنو ترافیک در دو پیکربندی کامبی و اسپیس کلاس، مجهز به پیشرانه دیزلی و مجموعه ای از فناوری های مدرن در داخل کابین برای عرضه در بازار جهانی معرفی گردید.

نسخه فیس لیفت ون رنو ترافیک معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، یک سال پیش رنو نسخه فیس لیفت ون محبوب ترافیک (Trafic) را رونمایی کرد و ماه آوریل معین شد که رنو در حال فراوری نسخه به روزرسانی شده ترافیک است. در ابتدا تصور می شد که خودروساز فرانسوی میخواهد نسل نو این ون را راهی بازار کند؛ بااین حال، مدتی بعد رنو این موضوع را تکذیب و خاطرنشان کرد که میخواهد نسخه به روزرسانی نوی عرضه کند. حالا با گذشت چند ماه، نسخه فیس لیفت نو رنو ترافیک در پیکربندی های Combi و SpaceClass برای علاقه مندان رونمایی شده است.

نسخه فیس لیفت رنو ترافیک به لطف طراحی نو بخش جلویی که آن را با تعدادی از مدل های نو این برند مطابقت می دهد، هم اکنون از جلوپنجره نو بازطراحی شده درکنار چراغ های جلوی شیک با طرح C بهره می برد. بعلاوه، رنگ نو قرمز Rouge Carmin برای بدنه به همراه 6 طرح رنگ دیگر موجود است و به رینگ های 17 اینچی با طرح لوزی در مدل اسپیس کلاس و آینه های بیرونی تاشو برقی می پیوندد.

پنل داشبورد کاملا نو است؛ اگرچه کسانی که با نسل کنونی رنو ترافیک آشنایی دارند، احساس می نمایند تغییر خاصی وجود ندارد. این ون هنوز از طرح دولایه و نمایشگر لمسی 8 اینچی سیستم تفریح و اطلاعاتی در وسط داشبورد سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو، پد شارژ بی سیم، دکمه های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع، فرمان چندمنظوره و سه پره نو بهره می برد. مشتریان فضای ذخیره سازی زیادی شامل 86 لیتر در داخل کابین و حداکثر 1،800 لیتر در بخش عقب برای قرار دادن اشیای کوچک پیدا می نمایند و جایگاه برای نشستن حداکثر 9 مسافر وجود دارد.

مدل های Combi و SpaceClass رنو ترافیک 2021 به نوترین نسل سیستم های دستیار رانندگی این شرکت مجهز شده اند. این سیستم ها شامل ترمز اضطراری فعال در مسیرهای بین شهری، هشدار خروج از خط حرکت، هشدار نقطه کور دید راننده، کروزکنترل تطبیقی و کیسه هوای نو جلو است که دو سرنشین را پوشش می دهد.

نیروی خودرو را پیشرانه دیزلی دولیتری dCi با سه سطح قدرت 108 و 148 و 168 اسب بخار مجهز به فناوری استاپ استارت تأمین می نماید. دو سطح اول به صورت استاندارد با جعبه دنده 6 سرعته دستی ارائه می شوند؛ اما جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته دوکلاچه در مدل های مجهز به پیشرانه قدرتمندتر برای خریداران موجود است.

رنو اوایل سال آینده جزئیات بیشتری از پیکربندی های Combi و SpaceClass ترافیک منتشر خواهد نمود و این ون تا ماه مارس راهی بازار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1774

به "نسخه فیس لیفت ون رنو ترافیک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه فیس لیفت ون رنو ترافیک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید