نجات گروه کوهنوردی 21 نفری در کوه های تسوج

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس جمعیت هلال احمر تسوج از نجات جان 21 نفر گرفتار با دو مصدوم در ارتفاعات کوه های الماس توسط نجاتگران هلال احمر تسوج اطلاع داد.

نجات گروه کوهنوردی 21 نفری در کوه های تسوج

به گزارش خبرنگاران، علیرضا داغستانی درگفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: روز جمعه ساعت 17:29 دقیقه به دنبال تماس با نجاتگران پایگاه امداد ونجات شهید حسینی شهدایی سه راهی تیل جمعیت هلال احمر تسوج و اعلام مصدومیت دو نفر و گرفتاری گروه کوهنوردی در ارتفاعات کوه های روستای الماس بخش تسوج، دو تیم امداد کوهستان به همراه مسئول امداد و نجات شعبه جهت امدادرسانی با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو وانت وست نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از آنالیز و ارزیابی اولیه، تیم های اعزامی اعلام کردند که با دو مصدوم (یک مرد 61 ساله به علت سقوط از ارتفاع با شکستگی و خونریزی زانوی پای راست روبرو شده و مصدوم دوم نیز زن میانسالی پس از برخورد با زمین با خراشیدگی دست و سر) روبرو شده اند.

داغستانی با بیان این که بی احتیاطی و تاریکی هوا و خیس بودن زمین، باعث مصدومیت آن ها شده بود، یادآور شد: هر دو مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به همراه بقیه اعضای گروه گرفتار شده به پائین کوه انتقال و مصدومان نیز به درمانگاه تسوج برای درمان تکمیلی انتقال یافتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 106

به "نجات گروه کوهنوردی 21 نفری در کوه های تسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات گروه کوهنوردی 21 نفری در کوه های تسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید