تور استانبول: بوژی، جهانگرد چهارپای استانبول

به گزارش شاتر عکاسی، شهرداری استانبول بیان کرد بوژی سگ معروف و استانبول گرد چهارپا به مکان یاب مجهز شده است تا دوستداران این سگ معروف خیالشان از بابت سلامت او راحت باشد.

تور استانبول: بوژی، جهانگرد چهارپای استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگاران، استانبول شهری با حکایت های هزارویک شبی، خبر های خاص خودش را هم دارد. یکی از دغدغه های شهرداری استانبول، به عنوان یکی از ابر شهر های پرجمعیت جهان، نگهداری از حیوانات ساکن این شهر است. سگ و گربه هایی که هر از گاهی داستان هایشان به صدر اخبار ترکیه می رود.

یکی از این حیوانات مشهور سگ بزرگ جثه ای از نژاد بومی ترکیه به نام بوژی است. این سگ با اتوبوس سواری نظر ها را به خود جلب کرد و تعیین شد که او تقریباً از تمام وسایل نقلیه عمومی استانبول از جمله تراموا و کشتی هم استفاده می نماید. کم کم شهروندان آغاز به انتشار تصاویری از او با ذکر محلی که بوژی را دیدند کردند و این نشان داد این سگ بیشتر از خیلی از ساکنان این شهر محله گردی نموده است آن هم تنها با استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی. البته گردشگری شهری او باعث شد دوستدارانش نگران سلامتی اش شوند.

این سگ که مدتی است مسافر رایگان اتوبوس و مترو بوده است، از سوی شهروندان استانبول هم پذیرفته شده و این برخوردهای زیبا و چشم نوازی را به وجود آورده است.

اخیراً در پاسخ به این نگرانی ها شهرداری کلان شهر استانبول (IMM) در حساب کاربری رسمی خود در توییتر بیان کرد که از بوژی که در شهر گردش می نماید مراقبت می نمایند قلاده مکان یاب برایش تهیه نموده اند و اکنون تعیین است که کجا است و چه می نماید.

عدنان آلدمیر، مدیر عملیات تراموا مترو استانبول، درباره بوژی گفت: به تماشای ساحل در امینونو (یکی از محلات تاریخی استانبول) می رود، بعد سوار تراموا می گردد. روز دیگر سوار متروبوس می گردد؛ یعنی باور کنید می توانم بگویم که استانبول را بهتر و بیشتر از همه ما گشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1857

به "تور استانبول: بوژی، جهانگرد چهارپای استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: بوژی، جهانگرد چهارپای استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید