مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شکستن طلسم امنیت آیفون تا رستوران های تمام رباتیک

به گزارش شاتر عکاسی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شکستن طلسم امنیت آیفون تا رستوران های تمام رباتیک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد طلسم امنیت آیفون مدت ها است که شکسته است چرا که بر اساس اطلاعاتی که از سوی کارشناسان امنیتی گوکل منشر شده است، طی بیش از دو سال گذشته گروهی از هکرها پیروز شده اند داده های کاربران آیفون را رصد نمایند.مشروح خبر را اینجا بنویسید.

اگر اپل واچ شما روشن نمی گردد احتمالاتی تعیین برای مشکل و حل مشکل وجود دارد. درواقع اگر اپل واچ شما روشن نمی گردد به جای نگرانی و ترس بهتر است تمرکز نموده و دلایل احتمالی را آنالیز کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حمل و استفاده از مک بوک در بیش از ده ها شرکت هواپیمایی معتبر ممنوع شده است. به نظر می رسد مسافران نه تنها حق نخواهند داشت لپ تاپ خود را روشن نمایند بلکه حتی اگر این محصول را در پرواز با خود حمل نمایند نیز ممکن است مشکلاتی ایجاد نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروساز آلمانی اوپل تصاویری از نخستین خودرو تمام الکتریکی ویژه رالی در جهان را رونمایی کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تعداد رستوران های تمام رباتیک روز به روز در حال افزایش است و تقریبا در هر کشور پیشرفته حداقل یک رستوران رباتیک یا تمام رباتیک وجود دارد. رستوران هایی که از سفارش و تحویل غذا تا دریافت پول و ارائه فیش را توسط ماشین های هوشمند انجام می دهد. اما این ماجرا تا چه حد روی مشاغل سنتی تاثیر می گذارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استیو وزنیاک ، بنیانگذار اپل، اپل واچ را به عنوان فناوری مورد علاقه خود در جهان نامید. به نظر می رسد از دید وی استفاده از ساعت اپل جایگزینی مناسب برای تلفن همراه است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 336

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شکستن طلسم امنیت آیفون تا رستوران های تمام رباتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شکستن طلسم امنیت آیفون تا رستوران های تمام رباتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید