مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو گوگل اسیستنت تا اطلاعات نو از گوشی موتورولاوان اکشن

به گزارش شاتر عکاسی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو گوگل اسیستنت تا اطلاعات نو از گوشی موتورولاوان اکشن

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس خبرهای تازه به زودی یازده گوشی شیائومی نسخه بتا اندروید Q را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که شرکت هایی مثل هواوی، گوگل و وان پلاس از مدت ها پیش این نسخه را دریافت کرده بودند و شیائومی یکی از آخرین برندهایی است که این نسخه را دریافت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش ها حکایت از آن دارند که شرکت اپل هفت دستگاه تازه قابل حمل را در پایگاه داده های کمیسیون مالی اوراسیا ثبت کرده است. پیشبینی می شود این دستگاه ها مک بوک باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر فردی پر مشغله هستید و به خاطر همین مشغله نیز فراموش می کنید پاسخ دوستان خود را بدهید یک گزینه عالی انتظارتان را می کشد. پیام رسان گوگل به زودی می تواند به شما یاداوری کند که جوابگوی پیام های دوستان خود باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تصاویری تازه از گوشی موتورولا وان اکشن منتشر شده که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین سه گانه اصلی است و صفحه نمایش مجهز به فناوری IPS LCD دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ماه گذشته اولین باری بود که شایعاتی در مورد شرایط و ظاهر دوربین پشتی گوشی های تازه اپل مطرح شد. بر اساس این شایعات، دوربین پشتی آیفون ظاهری مربعی متشکل از دوربین سه گانه داشت. اکنون به نظر می رسد این شایعه حقیقت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2194

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو گوگل اسیستنت تا اطلاعات نو از گوشی موتورولاوان اکشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو گوگل اسیستنت تا اطلاعات نو از گوشی موتورولاوان اکشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید