تور مجارستان: هزینه های سفر به بوداپست مجارستان

به گزارش شاتر عکاسی، یک روز به یاد ماندنی در شرق اروپا

اگر قصد گردشگری در شهر بوداپست مجارستان را دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. قیمت های بیان شده در این مطلب، راهنمای مناسبی برای ارزیابی هزینه های سفر به بوداپست در طول یک روز اقامت در شهر می باشند.

تور مجارستان: هزینه های سفر به بوداپست مجارستان

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

شهر بوداپست، یکی از بزرگ ترین شهرهای اروپایی است که اغلب از آن با عنوان پاریس شرق اروپا یاد می گردد. هزینه های زندگی در شهر بوداپست در مقایسه با سایر شهرهای اروپایی بسیار کمتر است؛ از طرف دیگر، معماری بسیار زیبا و مجذوب نماینده از ساختمان های شهر، تاریخ و تمدن غنی، همراه با روحیه شاداب و پویایی مردم بوداپست، همه موجب شده اند تقاضا برای سفرهای گردشگری به این شهر با استقبال بیشتری روبه رو گردد. بعلاوه بسیاری از مهاجران خارجی، شهر بوداپست به عنوان یکی از برترین شهرهای اروپا برای مهاجرت و سکونت انتخاب می نمایند.

هزینه های سفر به بوداپست

از تعریف و تمجید در خصوص شهر بوداپست که بگذریم، یکی از مهم ترین مسائلی که در حوزه گردشگری در بوداپست مطرح می گردد هزینه های سفر به این شهر است. همچون سفر به سایر شهرهای اروپایی، هزینه های سفر به بوداپست نیز در یک روز به صورت مجزا و در قالب هزینه های خوراک، محل اقامت، بازدید از جاذبه های گردشگری، استفاده از مراکز تفریحی، حمل و نقل، خدمات مخابراتی و غیره دسته بندی می شوند.

چنانچه شما هم قصد سفر به شهر بوداپست مجارستان را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هزینه های سفر به بوداپست در طول یک روز را برای شما به صورت مجزا معرفی کنیم. امیدواریم در سفر گردشگری خود، لحظات خاطره انگیز را در این شهر زیبا برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

میانه هزینه های سفر به بوداپست برای یک روز

قیمت هایی که در این قسمت به عنوان هزینه های سفر به بوداپست در یک روز مطرح می شوند، این امکان را برای گردشگران فراهم می سازد تا یک روز شاد و مفرح را تجربه نمایند. بعضی از این هزینه ها به صورت تفکیک شده از خدمات تفریحی و کلوپ های شبانه، هزینه های پوشاک، شرکت در تورهای گردشگری یا مخارج متفرقه بیان شده است.

البته خاطر نشان می کنیم که اگر قصد دارید هزینه های سفر به بوداپست در طول یک روز را تخمین بزنید و بودجه اقتصادی خود را مدیریت کنید، هرگز مخارج غیر ضروری را در جدول خود از قلم نیاندازید.

در ادامه مطلب، هزینه های سفر به بوداپست بر حسب دلار بیان می شوند؛ چرا که دلار یکی از ارزهای بین المللی است و اغلب گردشگران خارجی از از دلار در کشورهای دیگر استفاده می نمایند. البته واحد پول کشورهای اروپایی بر حسب یورو محاسبه می گردد.

خرید بلیط ماهان

هزینه های سفر به بوداپست:

مخارج روزانه:

حدود 38 دلار

بازدید از جاذبه های گردشگری:

حدود 7 دلار (بعضی از مکان های گردشگری در شهر بوداپست به صورت رایگان از جهانگرد ها و گردشگران استقبال می نمایند)

هزینه های غذا:

در مجموع 14 دلار (شامل هزینه صبحانه 3 دلار، هزینه ناهار 4 دلار، هزینه شام حدود 5 دلار، هزینه دسر، پیش غذا و نوشیدنی، حدود 5/1 دلار)

هزینه های حمل و نقل در شهر بوداپست:

5/2 دلار

هزینه اقامت در یک هاستل:

حدود 10 دلار

هزینه های سفر به بوداپست با حداقل هزینه به صورت کاملاً ارزان، حدود 20 دلار

استفاده از این برنامه گردشگری برای جهانگرد ها و گردشگرانی توصیه می گردد که قصد صرفه جویی در هزینه های سفر به بوداپست را دارند؛ به این ترتیب این هزینه ها عبارتند از:

هزینه های بازدید از جاذبه های گردشگری:

4 دلار (این قسمت شامل گردشگری به صورت انفرادی و پیاده روی در مکان های دیدنی و بازدید از جاذبه های گردشگری رایگان شهر است)

هزینه های بخش غذا:

حدود 7 دلار (صرف صبحانه به صورت رایگان در هتل محل اقامت انجام می گیرد؛ هزینه ناهار، حدود دو دلار در یک غذاخوری میانه، هزینه شام، 4 دلار در یک اغذیه فروشی، هزینه نوشیدنی، حدود 1 دلار)

هزینه بخش حمل و نقل:

5/1 دلار

هزینه های اقامت در یک مهمان پذیر با یک اتاق:

5/7 دلار

هزینه های سفر به بوداپست؛ هزینه های بازدید از جاذبه های گردشگری و موزه ها

شهر بوداپست مجارستان، جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بی نظیری را برای جهانگرد ها ارائه می دهد. برای استفاده از ورزش ها و تفریحات آبی در بوداپست، لباس مخصوص به همراه داشته باشید وگرنه مجبور هستید آن را از مغازه بخرید.

هزینه های بازدید از جاذبه های گردشگری و موزه ها در شهر بوداپست به صورت زیر می باشد:

حمام گرم :

11 تا 17 دلار

بازدید از گالری ملی مجارستان:

5/4 دلار

بازدید از موزه هنرهای زیبا:

7 دلار

بازدید از خانه موزه وحشت:

5/7 دلار

بازدید از موزه پین بال:

5/9 دلار - شما می توانید در این موزه به بازی پین بال بپردازید

تورهای گردشگری گروهی به صورت پیاده روی:

5/18 دلار

هزینه های سفر به بوداپست در قسمت غذا و نوشیدنی

آیا تا به امروز به این نتیجه رسیده اید که هزینه های سفر به بوداپست برای یک روز کامل تا چه اندازه ارزان قیمت است؟! غذاهای خوشمزه مجارستانی شامل انواع سوپ، خورشت ها، خوراک های گوشتی، سبزیجات فصل، انواع میوه، نان تازه، محصولات لبنی و پنیر محلی مخصوص، نمونه هایی از خوراکی هایی هستند که در طول اقامت خود در این شهر می توانید آنها را بخرید. قیمت خرید مواد غذایی در این شهر ارزان است.

پیشنهاد می کنیم برای مدیریت هزینه های سفر به بوداپست، مواد غذایی را از فروشگاه های محلی تهیه کنید.

بودجه لازم برای صبحانه:

5 دلار

بسیاری از هتل های مخصوص اقامت گردشگران، صبحانه را به صورت رایگان به مهمان ها ارائه می دهند. یک صبحانه شامل شیر، قهوه، چای و آبمیوه و نان تست تازه است.

صبحانه در بودجه هزینه های سفر به بوداپست، یک وعده غذایی مهم محسوب می گردد؛ بنابراین اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل میل کنید، حداکثر 4 تا 5 دلار باید بپردازید.

بودجه لازم برای ناهار:

2 تا 6 دلار

مجذوب نماینده ترین قسمت سفر به بوداپست، غذا خوردن در رستوران های شهر است. خوراکی های خوشمزه را می توانید در اغذیه فروشی های شهر سفارش دهید. انواع نان، گوشت، میوه، کباب، سیب زمینی سرخ نموده و مواد غذایی دیگر را می توانید به صورت آماده در رستوران سفارش داده و یا مواد اولیه را از فروشگاه های مواد غذایی تهیه کنید.

هزینه سوپ:

حدود 2 دلار

هزینه پیتزا:

5/4 دلار

هزینه صرف ناهار در رستوران های خصوصی:

حدود 4 دلار

یک وعده غذایی کوچک شامل مک دونالد:

حدود 6 دلار

غذاهای آماده:

حدود 2 دلار

بودجه لازم برای صرف شام:

حداکثر 5 تا 7 دلار

بودجه لازم برای نوشیدنی:

حداکثر 2 دلار

هزینه های سفر به بوداپست؛ هزینه های حمل و نقل

شهر بوداپست شبکه منظم و قوی از اتوبوس ها، مترو و تراموا را دارد. برای استفاده از خدمات حمل و نقل شهری باید بلیط تهیه کنید.

هزینه های بلیط به صورت تک نفره برابر با 3/1دلار؛ رزرو 10 عدد بلیط یک نفره در مجموع، رقمی معادل 11 دلار؛ بلیط قطار برای حمل و نقل از فرودگاه به سمت شهر برابر 5/1 دلار می باشد.

هزینه های سفر به بوداپست؛ هزینه های بخش اقامت یا اجاره آپارتمان

یکی از مهمترین مسائلی که گردشگران برای سفر به بوداپست با آن روبرو هستند، مسئله اقامتی است. خوابگاه ها و هتل ها در این شهر ارزان قیمت هستند و همه، تمام امکانات رفاهی را برای پذیرایی از مهمانان فراهم می آورند.

اگر می خواهید از نظر اقامتی راحت تر باشید بهتر است یک آپارتمان اجاره کنید. هزینه های اقامتی در سفر به بوداپست به صورت زیر است:

هزینه های اقامت در هتل به ازای هر شب، 10 تا 20 دلار: بعضی از هتل های بوداپست برای هر شب، 14 دلار از مهمانان دریافت می نمایند؛ قیمت اقامت در هتل در ایام آخر هفته افزایش بیشتری دارد. هنگام رزرو اتاق، دقت داشته باشید که اتاق خصوصی قیمت بالاتری خواهد داشت. این رقم تا حداکثر 60 دلار افزایش دارد.

هزینه های اقامت در هتل های لوکس تا حداکثر 50 دلار به ازای هر شب می باشد.

هزینه اجاره آپارتمان برای هر شب حدود 30 تا 85 دلار است؛ اجاره آپارتمان برای گردشگران در شهر بوداپست از نظر قیمت، ارزان است. این روش اقامتی به ویژه برای تورهای گردشگری گروهی توصیه می گردد. البته بعضی از محدودیت ها در انتخاب و اجاره آپارتمان در بوداپست ممکن است به وجود آید، بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اقامت کوتاه مدت در این شهر، هتل ها را انتخاب کنید.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب نماینده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1886

به "تور مجارستان: هزینه های سفر به بوداپست مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان: هزینه های سفر به بوداپست مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید