مهلت فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید نمی شود، اعلام نتایج اول خرداد 1401

به گزارش شاتر عکاسی، معاون برنامه ریزی و اجرایی مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با تاکید بر اینکه مهلت فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید نمی شود، زمان اعلام نتایج این فراخوان را اول خرداد سال آینده اظهار داشت.

مهلت فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید نمی شود، اعلام نتایج اول خرداد 1401

جعفر جعفری معاون برنامه ریزی و اجرایی مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها از 17 آبان ماه آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد، گفت : این فراخوان بر اساس اعلام نیاز دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در سامانه مرکز جذب صورت می پذیرد و هیچ تفاوتی با فراخوان سال گذشته ندارد.

به گفته جعفری، متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی به نشانیmjazb.ir با توجه به نیاز دانشگاه ها در رشته تخصصی خود نسبت به انتخاب سه مورد از محل تقاضا اقدام کنند. پس از پایان مهلت مقرر، اسامی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارسال می شود و دانشگاه ها با توجه به توانمندی های افراد و نیازهای خود پس از پالایش شرایط اولیه نسبت به برگزاری مصاحبه علمی و عمومی در کارگروه ها اقدام می کنند، دانشگاه ها پس از برگزاری جلسه هیئت اجرایی جذب اسامی را برای بررسی نهایی متقاضیان به هیئت مرکزی ارسال می کنند.

وی گفت: افرادی می توانند در فراخوان جذب هیئت علمی شرکت کنند که فارغ التحصیل مقطع دکترای تخصصی باشند، البته در رشته های محدودی نیز نیاز به فارغ التحصیلان کارشناس ارشد هست.

معاون برنامه ریزی و اجرایی مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با تاکید بر اینکه مهلت مقرر برای ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی تمدید نمی شود، گفت: در فراخوان سال جاری، جز مواردی که قانون تکلیف کرده است، سهمیه ای لحاظ نمی شود.

به گفته وی، نتایج نهایی جذب هیئت علمی در خردادماه سال 1404 اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1897

به "مهلت فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید نمی شود، اعلام نتایج اول خرداد 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید نمی شود، اعلام نتایج اول خرداد 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید