مشارکت 20 درصدی استادان در کارگاه حکمی سازی علوم انسانی و هنر

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: این دانشگاه با مشارکت 20 درصدی استادان خود در کارگاه حکمی سازی علوم انسانی و هنر، جزء استان های ممتاز مشارکت کننده در این کارگاه است.

مشارکت 20 درصدی استادان در کارگاه حکمی سازی علوم انسانی و هنر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

احمد عبدالحسینی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در یزد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با مشارکت 20 درصدی استادان خود در کارگاه حکمی سازی علوم انسانی و هنر، جزء استان های ممتاز مشارکت کننده در این کارگاه است، اظهار کرد: دوره دوم کارگاه حکمی سازی علوم انسانی و هنر از 23 مرداد تا 12 شهریور به صورت مجازی برگزار می گردد که در نخستین روز فراخوان آن 10 نفر از استادان واحدهای استان یزد ثبت نام شدند.

وی افزود: در راستای ترغیب و تشویق شرکت کنندگان این دوره به مدیرکل پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد شد تا برای استادان در دوره به ازای هر 30 ساعت گواهی کارگاه، یک امتیاز پژوهشی برای ترفیع یا ارتقا لحاظ گردد.

رئیس هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: دوره آموزشی تخصصی حکمی سازی علوم انسانی و هنر برای نخستین بار در کشور برای اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی کشور و به صورت مجازی توسط معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحد الکترونیکی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این دوره عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی درباره چیستی، روش شناسی، فرآیند و کارکردهای حکمی سازی علوم انسانی، حسن خیری درباره بنیان های جامعه پردازی حکمی، مهدی عاشوری در زمینه مبانی انسان شناختی علوم انسانی حکمی، عبدالله محمدی درباره مبانی دین شناختی علوم انسانی حکمی و مهدی حسین زاده درباره مبانی معرفت شناختی علوم انسانی حکمی تدریس خواهند کرد.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1231

به "مشارکت 20 درصدی استادان در کارگاه حکمی سازی علوم انسانی و هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 20 درصدی استادان در کارگاه حکمی سازی علوم انسانی و هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید