محمدسیفی: مصدومیتم جدی نیست، برای طلا به بازیهای آسیایی می روم

به گزارش شاتر عکاسی، سانداکار تیم ملی ووشو گفت: مصدومیت جدی ندارم و برای طلای بازی های آسیایی راهی جاکارتا می شوم.

محمدسیفی: مصدومیتم جدی نیست، برای طلا به بازیهای آسیایی می روم

از سفر با هزینه تور به پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

محسن محمدسیفی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص دلیل حاضر نشدنش در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو، شرح داد: از زمان آغاز دور اول اردوهای تیم ملی کنار دیگر ملی پوشان حاضر بودم اما به دلیل مصدومیت جزئی که دارم، انتخابی من در یک تاریخ دیگر برگزار می گردد. البته این تاخیر با مجوز پزشک است و خوشبختانه مشکل چندانی ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواند در مبارزه انتخابی با توان صد در صدی حاضر گردد؟ اظهار کرد: بدون شک این اتفاقات نمی تواند محسن محمدسیفی را از هدفی که دارد دور کند. با تمام توان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت می کنم. قول کسب مدال طلا را می دهم و برای رسیدن به این هدف مثل همواره تمریناتم را زیر نظر کادرفنی انجام خواهم داد.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در رقابتهای 2017 روسیه، با بیان اینکه مصدومیتش جدی نیست، ادامه داد: از ناحیه زانو(همسترینگ) مصدومیتی دارم ولی به اندازه ای نیست که در کارم مسئله ای ایجاد کند. بعد از بازی های آسیایی و جام جهانی به پزشک مراجعه می کنم تا با جراحی این مصدومیت را رفع کنم.

سیفی در خصوص حذف وزن 75 کیلوگرم از بازی های آسیایی نیز گفت: این وزن همواره برای ایران مدال آور بوده و از حذف آن ناراحت هستیم. به هر حال اندونزی با لابی هایی که انجام داد وزنی که در آن شانس مدال داشتیم را از مسابقات کنار گذاشت. با همه این مسائل فکر نمی کنم ووشوی ایران نتیجه بدی کسب کند. همه نفراتی که در اردوی تیم ملی هستند از بهترین های ووشو بوده و برای کسب یک نتیجه خوب تمرین می نمایند.

سانداکار تیم ملی ووشوی مردان در سرانجام گفت: فعلا تمرینات خود را در آموزشگاه ملی ووشو پیگیری می کنیم. البته فدراسیون میخواهد اردوهای برون مرزی را نیز در برنامه کاری تیم ملی قرار دهد. مطمئنا اگر شرایط مناسب باشد، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران هر کاری می نماید تا اردوهای برون مرزی را نیز فراهم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 667

به "محمدسیفی: مصدومیتم جدی نیست، برای طلا به بازیهای آسیایی می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدسیفی: مصدومیتم جدی نیست، برای طلا به بازیهای آسیایی می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید